Gå til innhold
Hundesonen.no

Australia (ikke helt hunderelatert)


Wanderlust
 Share

Recommended Posts

Fantastisk!

Bestekompisen til sambo er australier ( halv aboriginal) og vi har en stående invitasjon til å besøke han i landsbyen.

Nå reiser han verden rundt som tatovør, så det er litt mye som skal klaffe om vi skal få det til, men vi skal nok få det til .

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg. Jeg har SÅ lyst til å reise til Australia! Blei ikke mindre reisesjuk nå!

Da har jeg gjort jobben min hvertfall :P

Åh! Mimre! Slike stop-menn så vi også på vår Australia utfklukt (kjørte tvers over landet og tilbake igjen).

Flotte bilder. Fikk lyst til å ta en tur tilbake nå ja :)

Var en del slike stopp-menn/damer langs veiene :P Har også veldig lyst til å reise tilbake og få sett og opplevd andre deler av landet :)

Utrolig fine bilder! :)

Takk :)

Kjempefine bilder! Ser ut som dere har hatt en fantastisk tur :ahappy:

Takk :)

Så mange fine bilder! Så kjempefint ut :)

Frosk i dusjen! Da tror jeg ikke jeg hadde blitt i dusjen lenge :lol:

Den satt på kanten som skilte dusjene på campingen, og jeg måtte løpe ut av dusjen og til bobilen for å hente kameraet :lol: Og der stod jeg med vannet på fullt for at andre som dusjet ikke skulle høre "knipset" fra kameraet :lol: Frosk er ikke ille, hadde vært verre med en slange :P

Fantastisk!

Bestekompisen til sambo er australier ( halv aboriginal) og vi har en stående invitasjon til å besøke han i landsbyen.

Nå reiser han verden rundt som tatovør, så det er litt mye som skal klaffe om vi skal få det til, men vi skal nok få det til .

Det tilbudet hadde jeg benyttet meg av :) Kommer sikkert tett på lokalbefolkningen også :)

Herlighet for noen herlige bilder! Og det rykker godt i reiselysten min nå ja :)

Så gøy å høre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...