Gå til innhold
Hundesonen.no

Analkjertler?


Recommended Posts

Oi! Det var dyrt. Betalte 206 kr for det samme hos min dyrlege her om dagen...

Jeg hadde bytta dyrlege, det der er mer enn hva jeg bettalte for å legge hund på drypp en hel natt, på en helligdag med tilsyn av vet hele natten.

Det er bare drøyt, det er og mer enn hva jeg har betalt for akutt helgebesøk (dog ikke hele natten).

Min vet. gjør det gratis om du har time fra før, men vet at andre tar 100-200 som tillegg bare for å få tømme de, uansett en vanvittig pris du kom opp i.

Var nok det jeg tenkte meg ja.. Jeg trives veldig bra på den dyreklinikken og de som jobber der er veldig hyggelige, men når man føler at man blir rana så bør jeg vel prøve å finne noe annet ja. Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hjem i dusjen og se etter alienaktig stuff fra rompa! Kan jo bli interessant en mandags ettermiddag!

På seks hunder har jeg aldri tømt en eneste rumpeklump.

Jeg hadde bytta dyrlege, det der er mer enn hva jeg bettalte for å legge hund på drypp en hel natt, på en helligdag med tilsyn av vet hele natten.

Var nok det jeg tenkte meg ja.. Jeg trives veldig bra på den dyreklinikken og de som jobber der er veldig hyggelige, men når man føler at man blir rana så bør jeg vel prøve å finne noe annet ja. Takk for svar :)

Ser du bor i Oslo, hvilken klinikk er det? Det var en veldig høy pris..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bil? Håkon Øverland har klinikk i Slemmestad, sætre og sandvika. Vet fler reiser langt for å komme til han. Jeg bruker bare han, og han er ikke redd for å henvise videre/ringe andre om han er usikker på noe. Han raner deg hvertfall ikke og tar alltid tlf:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bil? Håkon Øverland har klinikk i Slemmestad, sætre og sandvika. Vet fler reiser langt for å komme til han. Jeg bruker bare han, og han er ikke redd for å henvise videre/ringe andre om han er usikker på noe. Han raner deg hvertfall ikke og tar alltid tlf:)

Hvor i Sandvika er det han hører til?? Hadde vært kjekt å prøve han en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bil? Håkon Øverland har klinikk i Slemmestad, sætre og sandvika. Vet fler reiser langt for å komme til han. Jeg bruker bare han, og han er ikke redd for å henvise videre/ringe andre om han er usikker på noe. Han raner deg hvertfall ikke og tar alltid tlf:)

Har ikke bil dessverre, men er jo ikke helt uoverkommerlig å komme seg til Sandvika da, så lenge det er i nærheten av toget :) Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petvet Ekeberg. Har vært på Sinsen dyreklinikk før, men trivdes ikke så godt der. Er veldig fornøyd med Petvet på Ekeberg, hvis vi ser bort i fra prisen :)

Du må bare slutte å bruke Petvet til tross for at de er flinke og hyggelige, de er helt idiotisk dyre på det meste, bare fordi de kan. Sorry, men jeg er fortsatt fly forbanna over at de tok 750 kr for et pass som andre steder koster en 100-lapp. Det går bare ikke an å holde et så kunstig høyt prisnivå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bare slutte å bruke Petvet til tross for at de er flinke og hyggelige, de er helt idiotisk dyre på det meste, bare fordi de kan. Sorry, men jeg er fortsatt fly forbanna over at de tok 750 kr for et pass som andre steder koster en 100-lapp. Det går bare ikke an å holde et så kunstig høyt prisnivå!

Ja er det jeg har skjønt nå også. Har bare vært der et par ganger og ikke reagert noe særlig. Men 1100 kr for 5 minutters jobb ble litt for drøyt for min del. Det er jo helt sykt å betale 650 kr mer for akkurat det samme produktet også... Jeg har lært at jeg bør spørre om prisen på forhånd! :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...