Gå til innhold
Hundesonen.no

Plutselig hundepass - Bergen(ish)


plutte
 Share

Recommended Posts

Min kjære far har slått til (igjen) og bestilt seg spaniatur på søndag, og berre gått ut i frå at eg kan passe, og denne gangen bør eg virkelig fokusere på eksamen... Han undersøker andre løysingar, meeen eg kan jo undersøke litt eg og, sidan eg ikkje heilt trur at bestemor bør passe denne hunden. :P

Det gjeld ei tre år gamal tispe, som eg tykkjer er ein av dei kulaste hundane i verda, schæfer/staff/X-blanding. Svart og glatthåra, og eit av dei vakraste vesena på jord.

Problemet er, at ho (slik eg kjenner ho) blir stressa i nye situasjoner, og avreagerer med å jage halen/pipe/mase. Eg har hatt ho her hjå meg i to lengre perioder, og då har ho brukt dei første dagane til å vere veldig stressa før ho roar seg. Derimot er ho omplasseringshund, og reagerte -ikkje- slik då pappa overtok ho for vel eit år sidan, hjå han er ho faktisk veldig rolig og grei alltid. (Ho kom då frå ein småbarnsfamilie som hadd budd på gard, og stod den siste tida truleg mest i bur.)

Ho er vant til ca ein times tur for dagen, og nær null i hjernetrim, men skulle nok aller helst hatt meir. Ho har reagert heilt fantastisk på det lille eg har gjort av trening med ho.

Kan fint vere aleine heime, er stort sett håplaus på passering av andre hundar men har gått veldig greit med (vaksne) hannhundar. Drar i båndet. Elskar kong, bein, kampleik og oppmerksomhet generelt. Genial på IQ-leiker.

Eg står for frakt/avlastning og slikt, dersom nokon skulle ønske seg ein liten problemhund i nokre dagar. (Truleg frå mandag, i ca ei veke.)

IMAG0325-1.jpg

Eg kan vere behjelpelig med køyring hit og dit, turing og slikt, så lenge det ikkje kræsjar fullstendig med eksamenar. Pappa har, som han brukar, ikkje kjøpt returbillett, han seier "ei god veke". Dersom nokon vil, for berre eit par dagar, så kan det og vere veldig hjelpsomt.

(Merk, eg tykkjer jo at fyren ikkje skal reise og heller bli heime. Det skjer nok ikkje, det er meir truleg at han får nokon til å stikke innom 3-4 gonger for dagen for å lufte, der eg sikkert ender opp med å vere ein slik person. Eg vil helst slippe å ha alle tre hjå meg no når eg har så trangt for tid, min hypre unghund + hennas trulige stress er ingen god kombinasjon med mine eksamenar, men det er ei kriseløysing.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakre mennesker. :)

Eg veit ikkje om ho et kattar inne, men ho prøver å ta dei ute. Det ser uansett ut til at bestemor skal passe, gamle galne dama. Får nok hjelp av slekta som bur nærast, så får eg heller stå klar til å køyre og hente om det blir vanskelig. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...