Kiyomi Skrevet 21. November 2013 Rapporter Share Skrevet 21. November 2013 Impulskjøp som jeg i etterkant har funnet ut at jeg ikke har noe sted jeg kan henge. Koster 329,- i butikk. Kom med bud! "Kan henges horisontalt eller vertikalt. Kan brukes som hylle til en såpekopp og tannbørsteglass, takket være kantens form." Størrelse 80x60 cm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 21. November 2013 Rapporter Share Skrevet 21. November 2013 hvor dyp er kanten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 21. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. November 2013 hvor dyp er kanten? Aner ikke, kanskje det står noe på IKEA.no? Det er ikke tatt ut av esken engang nemlig. Sent from my iPhone using Tapatalk Edit: tipper 10-15 cm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lucy Skrevet 22. November 2013 Rapporter Share Skrevet 22. November 2013 Hvor i landet bor du hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 23. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. November 2013 Hvor i landet bor du hen? Midt mellom Asker og Drammen Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Com Skrevet 24. November 2013 Rapporter Share Skrevet 24. November 2013 Du vet at det er mulig å levere det tilbake på IKEA ? Hvis du har kvittering får du til å med pengene tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 24. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. November 2013 Du vet at det er mulig å levere det tilbake på IKEA ? Hvis du har kvittering får du til å med pengene tilbake Den kvittering-delen er essensiell da. Kan jo selvsagt lete og se om jeg finner, men tenkte at om noen ville ha så slapp jeg tenke mere på det. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 24. November 2013 Rapporter Share Skrevet 24. November 2013 Kan levere tilbake med tilgodelapp, men det forutsetter at man skal handle på IKEA i fremtiden da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 25. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. November 2013 Kan levere tilbake med tilgodelapp, men det forutsetter at man skal handle på IKEA i fremtiden da. Så flott, det må jeg sjekke ut. Det er alltids noe man kan kjøpe på IKEA. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 25. November 2013 Rapporter Share Skrevet 25. November 2013 Så flott, det må jeg sjekke ut. Det er alltids noe man kan kjøpe på IKEA. Sent from my iPhone using Tapatalk Det tenker jeg og.. Kan ikke gå inn der uten å ta med noe nytt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts