mokken Skrevet 19. November 2013 Rapporter Skrevet 19. November 2013 Noen ildsjeler jobber nå om dagen med å få til leie av drivhus for lp trening og rally lp i Fyllingsdalen, Bergen. Det er ikke 100% avklart enda, men de håper å få en avklaring i løpet av kort tid. Mer info på fb gruppe her 2 Siter
plutte Skrevet 19. November 2013 Rapporter Skrevet 19. November 2013 Oi, spennande! Eg bur for langt vekke til at det blit særleg aktuelt, med mindre dei opnar for drop-in. Skal tipse dei eg måtte møte som kan vere interesserte! 1 Siter
borderen Skrevet 19. November 2013 Rapporter Skrevet 19. November 2013 Herregud så bra tilbud! Heng dere på folkens! I follohallen (uoppvarmet fotballhall) betaler treningsgruppa mi leie på 400 kroner timen, og da får vi EN time i uka, fra kl 22-23 på kvelden. Det er dyrt ass, men man tar det man får. Vi er 5 til å dele på det, men det blir dyrt for en vintersessong! 1 Siter
Gjest Skrevet 19. November 2013 Rapporter Skrevet 19. November 2013 Vet du noe om hvilket nivå hunden burde ligge på for å få lov til å "være med"? Siter
mokken Skrevet 19. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 19. November 2013 Vet du noe om hvilket nivå hunden burde ligge på for å få lov til å "være med"? Så vidt jeg vet er det ingen krav til nivå, men spør gjerne for sikkerhets skyld i gruppen sånn at de riktige personene kan svare deg Siter
MegaMarie Skrevet 20. November 2013 Rapporter Skrevet 20. November 2013 Oy, så bra! Dette kunne jeg vært interessert i om det kommer på en dag som passer Hahaha, og jeg digget bildet på Facebook siden Blondie sier seg veldig enig Siter
mokken Skrevet 20. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 20. November 2013 Oy, så bra! Dette kunne jeg vært interessert i om det kommer på en dag som passer Hahaha, og jeg digget bildet på Facebook siden Blondie sier seg veldig enig Om jeg har forstått det rett så leier de da hallen for hele uken. Siter
Ane Skrevet 20. November 2013 Rapporter Skrevet 20. November 2013 Når de leier hallen hver dag, vil det bare være innen det og det klokkeslettet, eller 24/7, slik de som har abonnement kan gå når de vil? Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Siter
mokken Skrevet 20. November 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 20. November 2013 Ta spørsmål i gruppen sånn at dere får rett svar Siter
mokken Skrevet 30. Januar 2014 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Januar 2014 100 kr for ikke medlemmer 2 Siter
Ane Skrevet 30. Januar 2014 Rapporter Skrevet 30. Januar 2014 Så de har litt drop in alikevel ja Var jo nesten ramaskrik når jeg spurte om det når de var nylig i gang Skulle lnske jeg hadde hund å trene jo Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Recommended Posts