Gå til innhold
Hundesonen.no

Spesiallaga dobbelt bilbur.


bikkjene
 Share

Recommended Posts

Er det dumt å kjøpe ett spesiallaga dobbelt hundebur til den gamle bilen min? Jeg har bare råd til gamle biler og har da som oftest ny bil hver 1-2 år. På sikt er det jo dyrere men jeg har ikke penger nok til en nyere og dyrere bil. Har ikke noe valg og jeg er helt avhengig av bil til å komme oss rundt og da kun en billig bil.

Er det da smartere å kjøpe hercules eller variocage som er en standar mål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle de spesiallaga burene er så veldig dyre, ulempen er jo selvfølgelig at du kanskje må bytte bur hver gang du bytter bil, som du kanskje slipper om du kjøper feks hercules standard mål.. Men om du kjøper standard så er jo heller ikke det noen garanti for at det passer i neste bil. Men må du ha tilpasset bur? Er det ikke like greit med et(eller fler) normale standard bur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lager NP bur?? :-)

ja

ja har et i bilen nå og det blir vel fortsatt laget såå lenge det er de to ungkarene som lager maten

ungkarer :P eller,var vel mer ung jeg ledde litt av :P

Jeg vil si at sønnen som hjelper til/tar over er mer ungkar enn de ;) De er min extended family :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor dypt? høyt? Skrå bakvegg? osv :P

nå vet jeg ikke hvordan bil du har men en kamerat har et stort kela bur spesiallaget til v70 2002-2008 modell. jeg stappet iallefal issi og en corgi hanne inni den.

70 cm høyt,100 langt og 60 bredt. med litt bøyd på toppen til å passe v70,og høye kanter. var laget til størrelse scahfer god plass :P

Oooh, bilde? :-) Hva ligger prisen på. og hvor i landet er disse burlagerne?

Holmestrand området :) /vestfold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://hundesonen.no/forum/topic/69060-aluconsult-dobbeltbur-byttes-ev-selges/

Går for en tusenlapp, det er ikke tipp topp men fullt brukbart.

Og jeg er fortsatt interessert i ev bytte i enkelt. :)

pokker... hvorfor bor du så langt unna da :-/ Jeg troooor det kan passe bilen min og dogsa mine nemlig... men det må nok prøves, det KAN være for dypt nemlig...

mokken: jeg har nissan sunny :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

pokker... hvorfor bor du så langt unna da :-/ Jeg troooor det kan passe bilen min og dogsa mine nemlig... men det må nok prøves, det KAN være for dypt nemlig...

mokken: jeg har nissan sunny :-)

Ja jeg bor jo tross alt sentralt på Østlandet. :D

Akkurat stort nok til typisk schäfer hannslask og ei litt mindre nett og søt henne men ikke noe mer!

10982917514_d23caacfb5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg bor jo tross alt sentralt på Østlandet. :D

Akkurat stort nok til typisk schäfer hannslask og ei litt mindre nett og søt henne men ikke noe mer!

10982917514_d23caacfb5.jpg

Ååååh lyst på!! :-) Men greier en kelpieslask å gnage gjennom gitteret? han kalles makuleringsmaskina nemlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Ååååh lyst på! :-) Men greier en kelpieslask å gnage gjennom gitteret? han kalles makuleringsmaskina nemlig!

He he ja jo nei det er jo mulig, det som er med det, det var litt gnagd på når jeg overtok det.

Du kan se det mangler ett par "remser" på den lille delen, på døra, på siden og i bunnen. Se på øverste bildet i tråden.

Dårlig kremmer jeg altså.. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...