Gå til innhold
Hundesonen.no

Lite ryddesalg


lucy
 Share

Recommended Posts

Disse tingene er helt eller nesten helt ubrukte og samler bare støv, så håper noen andre soniser kan få nytte av de :)

Bøker;

Med hund på utstilling av Anne L. Buvik - såvidt bladd i, men nibblet litt på av en besøkshund øverst i hjørnet :D Fullt lesbar! 100kr

Klikkertrening for utstillingshunden av Karen Pryor - også såvidt bladd i, ingen bitemerker ;) 100kr

Ikke skyt hunden av Karen Pryor - lest en gang, gi bud (såvidt jeg vet finnes ikke denne for salg lenger? Nypris 300kr)

DVD - Puppy Jumping av Susan Salo, ikke sett engang :P Husker ikke hva jeg betalte, gi bud

Stort biteskinn, helt ubrukt, selve fillen er i semsket skinn 50 cm, håndtaket i nylon litt over det dobbelte. Husker ikke hva jeg betalte, gi bud.

post-5705-0-42972800-1384868891_thumb.jp

Hurrta Pro kobbel 150 cm+håndtak, mørkebrunt med blå skrift og refleks, brukt et par ganger, ser helt nytt ut. 90kr.

post-5705-0-79145000-1384869087_thumb.jp

Spesialsydd halsbånd bestilt på nett, grønt/turkis stripete, veldig fint og god kvalitet, men dessverre for stort til fjotten :( kun prøvd på, ikke brukt ute. 5 cm bredt, 55 cm fra innerste hull til spennen. Krok for tag e.l kan tas av. Husker dessverre ikke hverken hvor jeg bestilte det el hva jeg betalte, så gi bud.

post-5705-0-26058000-1384869294_thumb.jp

Kjøper betaler porto, eller jeg kan levere i Bergen, evt Nesttun :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått hurtta kobbel til meg, hvis det ikke er solgt?

Har lett som en gal etter nettopp dette :)

Og så har det lagt i roteskapet til fjotten hele tiden :D PM adressen din, så PMer jeg kontonr. Venter på noen pakker på Posten, sender samtidig som jeg henter de, ant tidlig neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så har det lagt i roteskapet til fjotten hele tiden :D PM adressen din, så PMer jeg kontonr. Venter på noen pakker på Posten, sender samtidig som jeg henter de, ant tidlig neste uke.

Jeg er hos moren min nå og er kun på nettbrettet nå, og kommer ikke inn på PM sidene :(

Skal operere i øyet mitt i morgen og er hjemme igjen på torsdag kveld, er det ok at jeg sender deg melding da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hos moren min nå og er kun på nettbrettet nå, og kommer ikke inn på PM sidene :(

Skal operere i øyet mitt i morgen og er hjemme igjen på torsdag kveld, er det ok at jeg sender deg melding da? :)

Ja, haster ikke, holder det av til deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir portoen nesten det samme som boka, så da tror jeg at jeg står over :) Men takk alikevel :ahappy:

Har forresten en bror hjemme på besøk, som reiser til Trondheim i morgen, om du harmulighet til å hente den der en eller annen gang i ikke alt for fjern fremtid kan han ta den med :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@lucy kult, aldri prøvd den der før :Grin: (er det bare meg eller ser den smileyen litt skummel ut?)
Skal faktisk til Trondheim på fredag, men skal bare på sykehuset og så hjem igjen og har ikke bil, så det blir vanskelig. Men takk for tilbudet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, haster ikke, holder det av til deg:)

Må kontakte deg i morgen, litt kaos her og som sagt ikke tilgang til pm på nettbrett.

I morgen er jeg igjen på laptop, og da får jeg ført over pengene med en gang du har gitt meg kontonummer.

Ble litt frem og tilbake dette, men jeg trodde ikke jeg skulle "falle over" det kobbelet mens jeg var på sykebesøk, håper det går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må kontakte deg i morgen, litt kaos her og som sagt ikke tilgang til pm på nettbrett.

I morgen er jeg igjen på laptop, og da får jeg ført over pengene med en gang du har gitt meg kontonummer.

Ble litt frem og tilbake dette, men jeg trodde ikke jeg skulle "falle over" det kobbelet mens jeg var på sykebesøk, håper det går bra :)

Ikke stress, det går helt fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...