Gå til innhold
Hundesonen.no

Heisann


Nilia
 Share

Recommended Posts

Heisann
Meldte meg inn her på Hundesonen for ikke så alt for lenge siden. Og tenkte at jeg kanskje burde si hei og hallo og fortelle litt hvem som er bak nicket her ;)
Jeg var egentlig medlem av Hundesonen for en del år tilbake også, men husker ikke hva jeg hadde som nick den gangen.

Jeg er ei jente på 28 år fra Nordvestlandet. Har nesten alltid hatt hund i hus.
Jeg og samboeren min har per i dag 1 papillontispe ved navn Pia på 8,5 år og en kosete katt (som jeg mistenker at er Pusurs ukjente bror ;) )
Vi mistet dessverre den herlige papillongutten vår Zander (2004-2013) 21.10.2013 pga akutt prolaps som gjorde han lam i bakbeina :( så det er blitt en ganske stort tomrom akkurat nå. Vi har alltid hatt 2-3 hunder i hus. Men føler at 2 er optimalt for oss.
Vi har tidligere også hatt flatcoated retriever. Vi har drevet med utstilling noen år, men hatt en lengre pause nå, og vi har også drevet med LP/lydighet for en del år tilbake.

Etter vi mistet Zander, så har det vært tungt, og jeg har så vidt begynt å tenke litt på valp igjen, av liten rase. Er jo selvsagt fristet til en papillon til, veldig glad i denne rasen. Men samtidig så vurderer jeg også andre raser. Jeg vil bruke litt tid på dette,både for å finne ut hvilken rase det blir og hvilken oppdretter :) Har vært veldig heldige med oppdretterne av papillonene :)

legger med noen bilder :)

post-12748-0-71244200-1384789680.jpg

Hilsen

Nilia & Co :puppeh:

post-12748-0-38251400-1384789570.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...