LilleZara Skrevet 17. November 2013 Rapporter Share Skrevet 17. November 2013 http://www.dagbladet.no/2013/11/17/nyheter/utenriks/dyrenes_nyheter/hund/barn/30367513/ Så søtt! Tenkte på Magnus og Jippi med en gang jeg så det 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raya Skrevet 17. November 2013 Rapporter Share Skrevet 17. November 2013 Aaaw! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 17. November 2013 Rapporter Share Skrevet 17. November 2013 Jeg tenkte også på Magnus og Jippi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 18. November 2013 Rapporter Share Skrevet 18. November 2013 Og Soph og Simi (?) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 18. November 2013 Rapporter Share Skrevet 18. November 2013 Og jeg som syntes det der var noe tull. Mora driver obviously og stager / lager til en masse bilder mellom valp og barn og selger bildene til avisene. Hvis det kalles vennakap kan jeg sikkert lure inn en klosettåpner mellom armene på en sovende venn og si det er et vakkert vennskap... Skjønner ikke helt vitsen jeg, men men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 18. November 2013 Rapporter Share Skrevet 18. November 2013 Skjønner ikke helt oppstusset, selv om det er veldig søtt da, for det er da veldig normalt vil jeg tro Edit: bare måtte legge dette ut 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 18. November 2013 Rapporter Share Skrevet 18. November 2013 Skjønner ikke helt oppstusset, selv om det er veldig søtt da, for det er da veldig normalt vil jeg tro Edit: bare måtte legge dette ut Tenkte det samme, bare ungen min er ikke grasiøs i søvne da Veldig søte bilder i artikkelen da Men noe særlig spesielt er det vel egentlig ikke ? Føler vel egentlig at det er ganske normalt i mine "barn og hund" kretser. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 18. November 2013 Rapporter Share Skrevet 18. November 2013 Enig i at det er ganske så normalt, men er jo like vakkert for det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 18. November 2013 Rapporter Share Skrevet 18. November 2013 Uansett om det er vanlig eller ikke, er det da hyggelig at aviser skriver om noe positivt med hund. Ikke bare at de biter... 10 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 18. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. November 2013 Uansett om det er vanlig eller ikke, er det da hyggelig at aviser skriver om noe positivt med hund. Ikke bare at de biter... Tenker det samme Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 19. November 2013 Rapporter Share Skrevet 19. November 2013 *være med i spammen * 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts