Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Tja, enten er mannfolka på bærtur eller så er hundeeieren på bærtur. Uansett er det slettes ingen hyggelig situasjon for noen av de involverte.

Skrevet

Om historien stemmer så er hun iallefall ikke helt vell bevart... Og veldig betryggende at hun både avler og driver opplæring av andre..

Om det ikke hadde vært tre involverte som beskriver ulike episoder, og ettersom det var dugnad på stedet og dermed antagelig flere vitner, så hadde jeg KANSKJE trodd på at det kunne vært flere sider av historien, en uoverenskommelse som har endt i trakassering, osv. Men tror hun stiller dårlig her ja.

Skrevet

Om det ikke hadde vært tre involverte som beskriver ulike episoder, og ettersom det var dugnad på stedet og dermed antagelig flere vitner, så hadde jeg KANSKJE trodd på at det kunne vært flere sider av historien, en uoverenskommelse som har endt i trakassering, osv. Men tror hun stiller dårlig her ja.

Ja, jeg tror det heller ikke, men ettersom jeg ikke sitter på fasiten så er det greit og ikke være for påståelig.

Guest Gråtass
Skrevet

Skikkelig sjarmtroll den der...

Også 7 akita inu da, merkelig at ingen vet hvem hun er når hun har en så stor andel av norges akitaer. :/

Kanskje hun ikke vet forskjell på Akita og GJD?!

Guest Gråtass
Skrevet

Det heter vel amerikansk akita og akita i dag. Både great japanese dog og akita inu er rasebenevnelser som er borte.

Da overrasker det meg ikke om det er en journalistisk glipp. Fort gjort med så like navn.

Skrevet

Det heter vel amerikansk akita og akita i dag. Både great japanese dog og akita inu er rasebenevnelser som er borte.

Mnja, mange sier bare Akita uansett hvilken rase de snakker om. Har flere ganger måtte spurt om de mener amerikansk eller inu når jeg har snakket med folk. :P

Skrevet

Avisen har nok fått noen klager for nå er navnet på eieren fjernet fra artikkelen.
Jeg pleier å være forsiktig med å henge ut eller snakke om saker der vi ikke alle sidene av en sak. Men her virker det så åpenbart.

Skrevet

Jeg blir FLAU!!!! For et arrogant kvinnemenneske. Hadde jeg i det hele tatt hatt EN hund som hadde oppført seg truende mot en person hadde jeg tatt imot all dritten med min fulle ydmykelse! Noen folk er ikke helt riktig skrudd sammen altså :huh:

Skrevet

Også 7 akita inu da, merkelig at ingen vet hvem hun er når hun har en så stor andel av norges akitaer. :/

Skikkelig sjarmtroll den der...

Kanskje hun ikke vet forskjell på Akita og GJD?!

Utifra bilde i den linken der ser det for meg ut til å være Amerikansk Akita.

Skrevet

Hun har hengt opp til salgs skilt på eiendommen samtidig som hun sier hun skal gjerde den inn? Skal hun flytte eller ikke?
Slike holdninger hun har klarer jeg bare ikke å svelge!