Guest Jonna Skrevet 13. November 2013 Rapporter Skrevet 13. November 2013 SBK har laget en kort sammenfattning av MT resultater og hva den viser så langt (sep 2012) hos de forsjellige rasene sammenlignet med hverandre. Kort, enkelt og intressant Siter
Siri Skrevet 13. November 2013 Rapporter Skrevet 13. November 2013 SBK har laget en kort sammenfattning av MT resultater og hva den viser så langt (sep 2012) hos de forsjellige rasene sammenlignet med hverandre. Kort, enkelt og intressant Veldig interessant! Kanskje noe å bruke i RAS-utarbeidelsen, faktisk Siter
Guest 2ne Skrevet 14. November 2013 Rapporter Skrevet 14. November 2013 Groenendaelen kommer ikke så innmari godt ut av det, ser jeg. Ikke kjempe-overraskende, dessverre. Siter
Guest Belgerpia Skrevet 14. November 2013 Rapporter Skrevet 14. November 2013 ...og siden terven ikke er nevnt så antar jeg at de ligger sånn jevnt over midt på treet - hvilket er relativt gledelig. Siter
KristinR Skrevet 14. November 2013 Rapporter Skrevet 14. November 2013 Syns det var interessant lesing. Ingen overraskelser ved boxer vil jeg si. I såfall var de positive. Siter
Recommended Posts