Gå til innhold
Hundesonen.no

Hercules bilbur og hundebøker til salgs


Snoffe
 Share

Recommended Posts

Deee skoa da :o skulle sååå vært i str 39-40 så hadde jeg lett kjøpt de! :D

Pst s,må i størrelsen så en må kjøpe en til to størrelser større en det en bruker til vanlig sier dem som lager de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Ane går du med dine eller bruker du dem til å stå bak på slede med. Skal kjøpe meg sanne men til å gå med og da lurer j på hvilken størrelse som blir rett

Begge deler :) Når jeg er på hytten på vinteren, så bruker jeg dem når jeg er ute å aker, lager snømenner osv. :) Ikke noe problem å gå i, synes jeg. Og så gullegode varme :)

Om man skal bruke de der det er våt snø, eller regn, så bør man ha overtrekkssko over, så de ikke blir våte. Det er jo bare ren ull med gummi såle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jamen da burde skoene passe meg då siden jeg bruker 39? :D Tror jeg vil ha de jeg! Hva blir frakten på de? :)

Sånn jeg har forstått det på posten.no side sider er. Har nettopp veid skoene og de veier tilsammen ca. 1 kg, det billigste er da 105kr. det er uten sporing. skal du ha med sporing så blir det 140kr. Tror jeg har forstått det riktig, men det kan hende jeg tar feil altså. Så ikke bli sint hvis jeg ikke har rett :icon_redface:

http://www.posten.no/produkter-og-tjenester/prisveileder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...