Margrete Skrevet 13. November 2013 Rapporter Skrevet 13. November 2013 Har noen tips til hvordan jeg kan lære Nix å trekke? Hun kan definitivt trekke, men da i halsbåndet Moren var en trekkmaskin og trakk til hun stupte. Jeg forventer ikke at dattera er like flink, men hun kan i det minste gi meg litt hjelp i de verste bakkene Asti trenger litt hjelp, da jeg ser han vegrer seg og åpenbart får litt vondt når han jobber. Fått forslag om kjetting og holde pekefingere i selen. Siter
Ane Skrevet 13. November 2013 Rapporter Skrevet 13. November 2013 Ligger flere helt like tråder her inne hvor det har vært svart av flere av oss som driver med det Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free Siter
AussieAllTheWay Skrevet 13. November 2013 Rapporter Skrevet 13. November 2013 Kan du linke til de trådene? Jeg får ikke til å søke på forumet jeg, sjeldent det jeg leter etter kommer opp. Jeg har også en hund som trekker I HALSBÅND IKKE I SELEN! Siter
Artemis Skrevet 13. November 2013 Rapporter Skrevet 13. November 2013 Her er en: http://hundesonen.no/forum/topic/71473-hvordan-begynne-med-trekking-for-noobies/ Siter
Artemis Skrevet 13. November 2013 Rapporter Skrevet 13. November 2013 Ja, sorry... Psst, det gjør vel ingen ting. Har gjort det samme selv. Det gjør jo ingen ting om ting diskuteres flere ganger heller, men tråden jeg linket til er fra forrige uke, så den er ganske ny. 2 Siter
Recommended Posts