Gå til innhold
Hundesonen.no

på tide med en liten introduksjon!


Mentha
 Share

Recommended Posts

Hei alle soniser! Har "hengt" her inne en stund nå, tenke seg at det er på tide med en kort introduksjon ;)

Jeg er ei jente på 22 år. Har ingen egen hund, men låner rottweileren til min søster så ofte jeg kan (som kan bli ganske mye, ettersom ho har ei datter på tre og en sønn 6mnd). Jeg er oppvokst med mange dyr, men hest og hund har alltid vært Det store.. Nå er det hund og hundetrening som er meg nærmest, ettersom jeg måtte avlive hesten mai i fjor.

Rottweileren til søstra mi lyder navnet Bono. Han er en liten, atletisk rottisgutt på 6 år og ca 62cm/36kg som er "tantes" lille smurf, godgutt, sidekick og kamerat som mer enn gjerne er med på alt! Det jeg syntes er gøy, syntes han er gøy! ;)

Skal prøve å legge til noen linker med bilder av han, men er ikke sikkert jeg greier siden dette er mitt første innlegg. Kvaliteten er heller ikke verdens beste siden de er tatt med mobiltelefon. (Prøvde å lese det som stod her inne om photobucket osv., så får vi se hvordan det går! )


RED.: Linkene jeg la ut funker ikke, det ordner jeg heller i morra.

Endret av Lureren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...