Calina Skrevet 8. November 2013 Rapporter Share Skrevet 8. November 2013 Heisann alle. Jeg har i mange år vært "eier" av en freewebs gratis hjemmeside - jeg har også oppgradert denne til premium for å slippe unna reklamen,men jeg er rett og slett møkklei hele siden,og alt de måtte ha av templates etc... I forbindelse med godkjenning av kennelnavn, leter jeg nå etter en ny hjemmeside. Er det noen som har noe annet enn 123/freewebs/lignende - som ikke koster skjorten,og som er lett nok til at byens største antidatanerd kan finne ut av det? Jeg er villig til å betale noen for å lage også,om det er noen sjeler der ute som har tid til overs.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 8. November 2013 Rapporter Share Skrevet 8. November 2013 Dinstudio? 125,- for 3 mnd, 99,- pr mnd om du kjører for 1 år. De har forsåvidt en "demo" også slik at du kan teste det ut før du betaler. Men anbefales, jeg syns den er veldig grei og enkel, men alikevel har den ikke preget til 123 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 8. November 2013 Rapporter Share Skrevet 8. November 2013 Jeg liker Wix.com. MASSE å velge i, du blir sittende hele natta! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 8. November 2013 Rapporter Share Skrevet 8. November 2013 Jeg liker Wix.com. MASSE å velge i, du blir sittende hele natta! Skitt!! Det så jo ganske bra ut da. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 8. November 2013 Rapporter Share Skrevet 8. November 2013 Skitt! Det så jo ganske bra ut da. Her er min kennelside, bygd over lesten til et yogastudio: www.kennelokurimono.com Jeg koser meg med å flytte rundt på ting og bygge opp helt på nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calina Skrevet 8. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. November 2013 Dinstudio var for likt freewebs, jeg har sittet i halvannen time og drodlet nå. Sandy - din side likte jeg godt! Ellers så er noe av det jeg sikler på sider som denne : http://entreamigos-kennel.com/eng/males/yason.htm Som et PS, så har ikke denne JR duden svart på min mail enda, hva priser angår... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 8. November 2013 Rapporter Share Skrevet 8. November 2013 One.com er jeg veldig fornøyd med min hjemmeside er laget der. Mange maler å velge i og lett å lære seg. Koster ikke så mye heller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 9. November 2013 Rapporter Share Skrevet 9. November 2013 Her er min kennelside, bygd over lesten til et yogastudio: www.kennelokurimono.com Jeg koser meg med å flytte rundt på ting og bygge opp helt på nytt. Lekker! Heiv meg rundt i går og laga ny hjemmeside der. Sorry Dinstudio Helt rått med så mange muligheter, og så enkelt og greit å få til! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts