ToneS Skrevet 7. November 2013 Rapporter Share Skrevet 7. November 2013 På vei ut av en kafé oppdager du at den svarte paraplyen din er forsvunnet fra paraplystativet, samtidig som en annen svart paraply ligger der. Utenfor fosser regnet ned. Tar du paraplyen? Jeg glemte det forje uke, men tror det ble lagt ut en tråd om det alikevel: http://hundesonen.no/forum/topic/71406-hunden-angriper-en-annen-hund-mens-vennen-din-passer-den/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 7. November 2013 Rapporter Share Skrevet 7. November 2013 Jeg stemte nei, tror virkelig ikke jeg hadde gjort det. Om den som står igjen ikke tilhører den som tok min så er det jo like kjipt for de og ikke finne paraply når de skal dra. Men kanskje på en veldig kjip dag hadde jeg tenkt at den som sto igjen sikkert tilhørte den som hadde tatt min og tatt den. Jeg bruker aldri paraply så regner med at jeg hadde klart meg om min hadde blitt stjålet den ene gangen jeg brukte den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 7. November 2013 Rapporter Share Skrevet 7. November 2013 Det er da ikke noe dilemma Ikke stjeler man og ikke er man redd for å bli våt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 7. November 2013 Rapporter Share Skrevet 7. November 2013 Min paraply blir stjålet, og så stjeler jeg en annen sin? Make no sense to me Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 7. November 2013 Rapporter Share Skrevet 7. November 2013 Bruker aldri paraply, man har da vel allværsjakke 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 7. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. November 2013 Jeg hadde heller ikke tatt den. Det er jo ikke sikkert at paraplyen min ble stjelt av eier til den andre sorte paraplyen. Og stjeling er stjeling (selv om uhell kan hende og man kan ta feil, men jeg føler at å bevist ta noen andre sine ting er annerledes). Jeg bruker heller aldri paraply Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 7. November 2013 Rapporter Share Skrevet 7. November 2013 Bruker heller aldri paraply.. Er fra Bodø og der blåser det ALLTID, så få paraplyer som tåler slikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 7. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. November 2013 Bruker heller aldri paraply.. Er fra Bodø og der blåser det ALLTID, så få paraplyer som tåler slikt. I Bodø er det jo vanskelig med hette også - med mindre man har vinden i ryggen, så kan se for meg hvordan det er med paraply 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 7. November 2013 Rapporter Share Skrevet 7. November 2013 Hadde vært redd for at det var noen andre sin (altså ikke den personen som tok min) som fremdeles var på kafeen, så tror jeg bare hadde gått. Hadde jeg vært 100% sikker på at den hadde blitt byttet så hadde jeg nok tatt den som stod igjen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 7. November 2013 Rapporter Share Skrevet 7. November 2013 Jeg stemte ja. Men det hadde kommet helt an på dagsformen min. I dag er jeg tydeligvis i et "stjelehumør". I dag hadde jeg tenkt: "Det er sikkert noen som har tatt feil paraply, så da kan jeg ta deres." Men jeg kunne også fått dårlig samvittighet og latt den ligge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts