Chako Skrevet 6. November 2013 Rapporter Skrevet 6. November 2013 Jeg er den heldige eier av en AH hann på 2 år og 8 måneder som heter Birk. Han er min aller første hund, og dermed en stor drøm som ble virkelig. Birk er en livlig type. Alltid i godt humør Han elsker å løpe. For meg er han den perfekte tur hund. Sammen holder vi på med sykkel, bruker kickbike, snørekjører, kløver og trener litt enkel lydighet/rallylydighet. Hans bestehundevenn er ei schæfertispe på 7 år, de er tvillingsjeler i to veldig ulike kroppsformer. Her kommer et bilderas 5 Siter
lucy Skrevet 6. November 2013 Rapporter Skrevet 6. November 2013 Åh, han ser ut som en trivelig type Siter
Kattapult Skrevet 6. November 2013 Rapporter Skrevet 6. November 2013 Ååh, hei Hyggelig å se deg her også! Siter
Aymee Skrevet 8. November 2013 Rapporter Skrevet 8. November 2013 Næmmen! Kjennern igjen fra instagram-alaskahusky-taggen jo - vakre, vakre gutten Siter
Planken Skrevet 11. November 2013 Rapporter Skrevet 11. November 2013 Så vakker, da! Blir så glad inni meg når jeg ser at slike hunder virkelig får brukt kroppen sin slik den er skapt! En flott hund med et kjempefint navn! Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.