Kine Helen Skrevet 11. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2005 Da er Speedy nybadet og forhåpentlig vis klar til i morgen... hvordan det går med Matmor er heller uvist.. Håper alle her tenker på oss kl 12.00 i morgen!! og ønsker oss lykke til!!:)det trenger vi!! iverfall jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 11. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2005 Lykke til i morgen! Skal tenke på dere og krysse fingrene og håpe alt går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 11. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2005 LYKKE TIL SÆRESTN MIN ! Vinn en sløyfe eller noe til meg da Så kan du vise meg den i sommer :D:D Hilsen Askepott ! Skal tenke på deg vi Love Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 11. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2005 Skal tenke på dere kl 12 i morgen Tror Speedy vinner første premie jeg, så fin som han er Og du Kine klarer helt sikkert dette bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 11. Mars 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2005 Skal tenke på dere kl 12 i morgen Tror Speedy vinner første premie jeg, så fin som han er Og du Kine klarer helt sikkert dette bra ja jeg håper det. .må bare glemme at det er andre der.. jeg må jobbe litt for å få oppmerksomheten hans når han skal gå i ring, det er så masse gode lukter og vi er jo veldig opptatt av slikt fortiden.. og da ser jeg jo litt sløv ut da.. hehe.. knipser og tuller meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tina Skrevet 11. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2005 Hej Kine Og Speedy. Mange gange held og lykke herfra også! Jeg er sikker på at det nok skal gå godt. Vi krydser finger og poter her. =D> =D> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeagle Skrevet 11. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2005 Lykke til... Vi skal også krysse fingre, tær og poter for dere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 12. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2005 LYKKE TIL !!!! Nå tenker vi på dere her på morra kvisten !!! KLEMKLEMKLEM Love Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 12. Mars 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2005 LYKKE TIL !!!! Nå tenker vi på dere her på morra kvisten !!! KLEMKLEMKLEM Love Takk takk alle sammen.. nå skal jeg bare spise frokost så er det avgårde!! er ganske langt å kjøre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 12. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2005 Ja nå må du snart komme deg hjem og fortelle hvordan det gikk Er spent på og høre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassen Skrevet 12. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2005 Lykke til, selv om vi alle vet at Speedy blir BiS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 12. Mars 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2005 Han ble BIM!! skal legge inn kritikken senere, nå må jeg spise! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 12. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2005 Gratulerer.. heheh så bra da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 12. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2005 Gratulerer!!!!!!!!!!!!! Det er jo drit bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 12. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2005 Gratulerer så mye.... Kjempe gøy det da!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeagle Skrevet 13. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2005 Gratulerer.... Selv om jeg ikke kan så mye om utstillings prmieringer enda.. Hva betyr BIM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 13. Mars 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2005 Gratulerer.... Selv om jeg ikke kan så mye om utstillings prmieringer enda.. Hva betyr BIM? Best i Motsatt kjønn. en tispe som vant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 13. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2005 Hva er BIS så? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 13. Mars 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2005 Bis er best in Show.. det er den beste hunden av alle rasene på hele utstillingen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar