goJJo Skrevet 3. November 2013 Rapporter Share Skrevet 3. November 2013 Har ryddet litt og selger noen ting vi ikke bruker lengre. Alt er nyvasket og pent brukt Kjøper betaler porto, eller så kan jeg levere det på dogs4all. Ubrukt Hurtta kobbel i grønt 130,- Halsbånd pent brukt. Justerbart ca 33-55 cm. 50,- Halsbånd pent brukt. Også justerbart 33-55 cm. 50,- Dekken i mørkeblått bobbelstoff. ca. 50 cm. 100,- Dekken i grått og svart. Vannavstøtende. 40 cm. 70,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 3. November 2013 Rapporter Share Skrevet 3. November 2013 Vil gjerne ha grønt hurtta kobbel hvis det ikke er solgt? ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goJJo Skrevet 3. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. November 2013 Den er god skal jeg poste det, eller ta det med på dogs4all? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 3. November 2013 Rapporter Share Skrevet 3. November 2013 Du kan poste det, send meg kontonr osv på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 5. November 2013 Rapporter Share Skrevet 5. November 2013 Har ryddet litt og selger noen ting vi ikke bruker lengre. Alt er nyvasket og pent brukt Kjøper betaler porto, eller så kan jeg levere det på dogs4all. Halsbånd pent brukt. Også justerbart 33-55 cm. 50,- Hva er bredden på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goJJo Skrevet 5. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. November 2013 Hva er bredden på det? 2 cm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 5. November 2013 Rapporter Share Skrevet 5. November 2013 2 cm OK, litt for smalt dessverre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goJJo Skrevet 14. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. November 2013 Halsbåndene og kobbelet er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts