Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Ja, altså nå nærmer det seg jul.. og jeg er elendig til å få tak i julegaver (hotteste butikken på Årnes er liksom "Sykepleieprodukter", ellers blir det kjøpesentre etc - steder jeg ikke setter min fot inn i). Så jeg tenkte at "jamen da kjøper jeg julegaver på nett", så smart liksom (og så skal gubben slippe å få et giftgrønt dusjforheng til 50 Kr til julegave..)

Da oppstår neste spørsmål: hvis man ikke skal ha tak i hundeting, men "annet", hvor er det noen morsomme nettsteder? Jeg forsøkte å finne tilbake til steder med kule t-skjorter i AN-tråden.. men fant ingen.

Forslag mottas med stor takk - kanskje jeg klarer å fikse noen ordentlige julegaver i år!

Skrevet

Threadless har mye kule t skjorter!!

Edit: Threadless har ganske ofte 50% på alle t skjorter, så kan være greit å ha litt is i magen, og vente på det. :)

Skrevet

Threadless har mye kule t skjorter!

Edit: Threadless har ganske ofte 50% på alle t skjorter, så kan være greit å ha litt is i magen, og vente på det. :)

Jeg elsker Threadless!

Hvem som helst kan poste design-forslag. Selv liker jeg fine illustrasjoner på t-skjortene, men de har mange morsomme også.

Kjøpte en del gaver på coolstuff til søsknene mine i fjor, ting å ha på hybelen. :P Men de har en del kjekke ting jeg har lyst på selv. :P