Gå til innhold
Hundesonen.no

Aggressiv hund i nabolaget.


Nemz
 Share

Recommended Posts

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg ville vært ekstremt årvåken idet du skal passere. Kommer denne bikkja fykende ut ville jeg brølt "NEI" eller "STOPP" eller noe annet, med mørk, brølete stemme, løfta opp bikkja mi og holdt den inn

Jeg og skulle til å reagere på dette med halen. Casper har ikke noe problem med å få tak i meg om jeg holder ham i halen (ikke for å bite, men hva **** skjer bak der liksom.... jeg holder ham ikke oft

Det stemmer ikke, de fleste hunder er mer enn myke nok til å få tak i deg om du holder de i halen.

Fryktelig trist å lese at så mange har så dårlige opplevelser med verdens beste hunderase....

Jeg synes virkelig du skal gå og snakke med naboen!

Uansett hva som kommer ut av det, snakk med han. Spør han hva han synes du skal gjøre om hunden hans stikker av, hva han tenker om hvordan den oppfører seg, kanskje du kan få hilse på hunden, den er jo helt sikkert helt tam når den er sammen med eieren sin. Fortell eier at du er bekymret.

Jeg har to forskjellige steder her nabolaget hvor jeg ber en stille bønn om at gjerdet klarer den forbanna dritt bikkja idag også.

Disse shaferene hopper og hopper på gjerdet og går helt bananas, når det går mennesker forbi også.

Jeg gidder ikke ta en annen vei fordi de er så aggressive, men skjønner at folk kan bli skikkelig redd dem, iallefall de som ikke er vant med hunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Dessverre så vet ikke folk hva de holder på med. Fått en valp / unghund borti veien her, forrige kvelden tok den helt av når den så oss, min bryr seg ikke engang og snuser i grøfta, eieren kommer ut og steller seg opp over dyret og duller dakkal lille redde sussebassen mens den tar helt av og fortsetter til vi er flere hundre meter forbi istedet for å bare ta den ut av situasjonen, blir koselig når den blir større. :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...