Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen som kan avlaste meg litt i uke 45? :-)


Ingvild
 Share

Recommended Posts

Hei hei folkens. :)

Om to uker har foreningen jeg er med i revy, som jeg har store planer om å være med på å forberede og delta i. Det gleder jeg meg til. :) Stort sett har jeg ikke noe problem med å balansere hund, studier og sosialt liv, men akkurat den siste uka før revyen ser jeg at det kan bli vanskelig. Da burde jeg nemlig tilbringe omtrent hver eneste våkne time enten på skolen eller på øvinger. Jeg får nok tid til å legge inn tur/trening og lufting, men det blir fremdeles fryktelig mye alenetid på Geo hvis jeg ikke får hjelp av noen andre til å få den uka til å gå opp. Særlig de siste tre-fire dagene hadde det vært godt å slippe og ha dårlig samvittighet for en hund som ligger hjemme alene og venter på selskap.

Det jeg lurer på er om noen kunne hjulpet meg på en eller annen måte den uka, så jeg faktisk får mulighet til å være med på noe så gøy som å sette opp en revy. Revyen vår er fredag 8. november, og innspurtsuka begynner lørdagen før (2. november). Å hjelpe meg kan innebære alt fra å ta ham med på en tur for meg til å faktisk passe ham et par-tre dager. Kanskje aller helst det siste, og da særlig mellom onsdag/torsdag og lørdag. Hva, hvordan, når og til hvilken pris kan vi avtale nærmere. :) Send gjerne en PM. Jeg bor i Ås, en halvtime sør for Oslo.

Jeg vil veldig, veldig gjerne være med på revyen, men det kan ikke gå på bekostning av hunden min heller. Derfor spør jeg pent om noen føler seg kallet til å hjelpe meg litt så jeg får vært "ordentlig" student en liten uke.

Geo er en aktiv, trygg, glad og sosial kelpiegutt på 20 måneder som går fint overens med andre hunder.

10225533044_e4e53e3449_c.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...