Justisia Skrevet 22. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2013 Og det skaper "storm" blandt mange hundeeiere gitt (les kommentarfeltet)artikkel Utdrag fra artikkelen: Merkelapper på søppelkassen Noen som kanskje har et særskilt behov for å deponere avfall i andres avfallsbeholdere er hundeeiere, men i utgangspunktet har de altså ikke lov til å kaste hundeposen i private beholdere. I Asker kommune har de imidlertid forsøkt å gi hundeeiere en mulighet til å kvitte seg med posen uten å måtte ta den med hjem. Der har de innført et prosjekt med merking av avfallsbeholdere som ønsker hundeposer velkommen. 1 Siter
Gjest Skrevet 22. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2013 I forrige uke hadde noen satt ut madrass og diverse skrot ved siden av søppelet her, og uka forleden hadde noen satt en vaskemaskin ved siden av.... og så videre. Dette synes jeg er ganske irriterende. Det finnes tydeligvis folk som kjører vekk søppel bort til andre "naboer". En hundebajs derimot, det hadde vi naboer neppe ikke lagt merke til så fremt til posen var tett og knyttet sammen. Siter
simira Skrevet 22. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 22. Oktober 2013 Minner meg på at jeg må få tak i slike merker... skal gi til naboene også, halvparten av husstandene her har hund, de andre skulle ønske de hadde tid og anledning... Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.