Michelle Skrevet 11. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2005 Er det noen som vet hvor lenge hunder ansees som valper ? Også lurer jeg på når den tiden hvor de sover 18 timer i døgnet er over, når ansees de som voksne ? Askepott er jo 5 mnd nå, men sover MASSE for det ! Hun ELSKER å schlafe under pleddet hehe! Stian sa en gang: "Fatter ikke hvordan hun får puste under der" Da lo jeg faktisk hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 11. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2005 Sånn var Tequila som valp også! Det er veldig forskjellig på rasen når de blir voksne.. Tequila var ganske voksen når hun var et år, men hunden til søsteren min (en nydelig Hovawart gutt) er et år nå (ble d på Valentines day ) og er laaaaangt unna til i det hele tatt å nærme seg å være voksen! Har veldig lite erfaring m Chi'r, men snakk m oppdretteren, de vet det sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 11. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2005 Små hunder blir fortere "store"/"voksne" enn store Men Askepott er fortsatt bare en valp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Lill Skrevet 26. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2005 Felix(Havanais'en til mamma) Sov ikke så veldig mye når han var mindre... Men han er en B-hund:p Liker å sove lenge på morgen:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeagle Skrevet 26. Mars 2005 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2005 Nå vet ikke jeg hva som er vanlig, men vi har en blandingshund på snart ett år. Hun sover så fort det er rolig rundt henne.. Benytter enhver sjanse! 8) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar