Gå til innhold
Hundesonen.no

Lp konkurransekurs


Guest Gråtass
 Share

Recommended Posts

Guest Gråtass

Jeg har ledige plasser på lp konkurransekurs neste helg 26-27 oktober. Små grupper med max 6 deltagere, individuell trening. Alle raser og blandinger er velkomne. Vi tilpasser treningen til hver enkelt sitt ambisjonsnivå. For påmelding eller info, send pm her, post@kruttlappen.no eller tlf 918 43 143

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Og det sier du nå... hadde jeg visst det hadde jeg jo vurdert det i stedet for kurs denne helga, som passer mye dårligere ift gubbe på tur og sonenmesterskap. To helger på rad blir litt mye både for meg og bikkja, tror jeg. :(

Har en fb gruppe som heter kruttlappen Hundeskole, der annonseres alle kurs. Legg deg til om du er intressert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en fb gruppe som heter kruttlappen Hundeskole, der annonseres alle kurs. Legg deg til om du er intressert

Ikke alle som er på facebook skjønner du. ;) Jeg sjekket nettsidene for en ukes tid siden, kan ikke huske at det stod noe der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Ikke alle som er på facebook skjønner du. ;) Jeg sjekket nettsidene for en ukes tid siden, kan ikke huske at det stod noe der.

Nei, nettsidene blir ikke oppdatert noe særlig, dessverre. Men om du sender meg e-post adressen din eller tlf nr så kan jeg sende en mail eller sms når vi arrangerer kurs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...