MegaMarie Skrevet 15. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2013 Jeg tenkte å sende inn omregistreringen av Tidi, men så står det at jeg må sende med eiersertifikat om ikke eier er opplyst i stamtavlen. Jeg har ikke dette eiersertifikatet. Hva er det for noe? Siter
Guest Jonna Skrevet 15. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2013 Er en stund siden jeg omregistrerte fra Sverige Men mener du sender med en kopi av kontrakten rett og slett. Siter
Malamuten Skrevet 15. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2013 Eiersertifikat er nytt, fikk med eiersertifikat nå når jeg fikk omregistrert varga. Men om hunden er norsk så er det vell oppdretter som har sertifikatet, du får det jo ikke før den er registrert på deg. Er valpen fra utlandet så har den ikke sertifikat og da er det stamtavle+kjøpekontrakt som sndes inn så får du eierbevis i retur. er hunden norsk født, så er det vell elektronisk omregistrering. Siter
Anette Skrevet 15. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2013 Jeg sendte inn kopi av kontrakt også stamtavle bare med pi. Står mitt navn reg nr og chip på kontrakten . Med doffen sendte jeg et eierbevis og stamtavle. Siter
MegaMarie Skrevet 15. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Oktober 2013 Hunden er født i Sverige og det stod at man måtte ha eiersbevis fra Nordiske land. Siter
Malamuten Skrevet 15. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2013 Hunden er født i Sverige og det stod at man måtte ha eiersbevis fra Nordiske land. Men en stamtavle er vell et eierbevis? Eller? Siter
Justisia Skrevet 15. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2013 Fra Nordiske land må det sendes inn en kopi av kjøpeavtale eller “ägaranmälan”-kort i tilegg til original stamtavle. Så er hunden kjøpt i Sverige sender du inn stamtavlen og kjøpskontrakten. 1 Siter
MarieR Skrevet 15. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 15. Oktober 2013 Jeg lurte også på det der, for jeg fikk heller ikke med noe slikt når jeg kjøpte valp i Finland. Ringte NKK og det holder med original stamtavle og kjøpekontrakten. 1 Siter
Recommended Posts