Arcticaa Skrevet 15. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2013 Jeg var så heldig å få være med kråkebolle her på forumet og hennes to etnahunder, pluss to etnahunder til for å fotografere. utrolig morro, og ganske krevende da de er lynkjappe. her er noen bilder 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nowisclee Skrevet 15. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2013 Så fine de ble!! haha, jeg er kråkebolle! Likte spesielt nr 3, der ser man søskenlikheten mellom Enzo og Suri, nr 4 der Chiara prøver å spise søster Suri, og nr 6 der Lundii poker Enzo i rumpa. Også definitivt det nederste der Suri beiner avgårde foran blandingen som joinet. Og det der Chiara sleiker seg på snuta. Egentlig elsker jeg bare alle sammen! Herlige, det var supergøy at du ville være med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 15. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2013 Så herlige ansiktsutrykk etnahundene har på mange av bildene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsy Skrevet 15. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2013 ÆÆÆ! Trudde jeg kjente bikkjene godt nok til å kjenne igjen mine søtesøte venner, men... sleit her altså Edit: Men! Følte meg relativt sikker på at Chiara og Lundii var de uten halsbånd da! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nowisclee Skrevet 15. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2013 ÆÆÆ! Trudde jeg kjente bikkjene godt nok til å kjenne igjen mine søtesøte venner, men... sleit her altså Edit: Men! Følte meg relativt sikker på at Chiara og Lundii var de uten halsbånd da! Flink! Enzo er den største med halsbånd, Suri er den mindre med halsbånd. Lundii er jo minst. Suri, Chiara og Enzo er kullsøsken, Lundii er halvsøster, med samme mor, ca 3 år eldre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 15. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2013 fine bilder liker bider av hunder i fart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 15. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2013 Fine bilder Det er mange hunder som kler høsten altså! Etnaene er en av dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 15. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2013 Så fine bilder av fine, fine etnadyr Kunne ønske det var nokon her også, så bruningen min kunne fått leika med nokre av sin eigen rase Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsy Skrevet 15. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2013 jeg trur jeg først og fremst ble satt ut av hvor like Suri og Chiara er 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 15. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2013 Så fine de er! Regnes de som mynder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arcticaa Skrevet 15. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2013 jeg legger ved noen flere håper dere liker de! det siste av Enzo er helt klart en av mine favoritter 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nowisclee Skrevet 15. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2013 Så fine de er! Regnes de som mynder? De går i gruppe 5, spisshunder og urhundtyper. Regnes som en av urhundene, sammen med faraohund, podenco- og podengorasene, basenji, thai ridgeback, nakenhunder mm. De har gått i gruppe 10 mynder tidligere, men ble visstnok flyttet både pga urhundtilknytning/annen jaktmetode ++, men først og fremst fordi man må betale skatt på myndet i Spania/andre land der sør. Når de da går i spisshund slipper jegerne å betale skatt på jakthundene sine, som er de mest vanlige hunderasene/typene der nede. Arcticaa: wow! Enda flere fine bilder jo! Superimponert over evnene dine! ^^, er IKKE lett å ta bilder av sånne fartsfantomer. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts