SiriEveline Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 07:30 Morgenen startet med skraping av ruter... brrr! 08:30 På plass på pulten og ser etter oppgaver jeg kan begynne med 09.30 En tur ned for å lufte Tetris som sov i bilen 10.30 Sorterer retur post og finner ut hva jeg skal gjøre med det 11.30 Luftings med valpen igjen, og litt lek ute på plassen 12.30 Akkurat levert Tetris hjem for å prøve litt alenetid 13.30 Vel tilbake på jobben så fortsetter jobben med returpost samt litt knekkebrød 14.30 Siden jeg glemte å ta bilde får dere et utdrag fra overvåkningskamera der Tetris koser seg med tyggeben 15.30 Kreeemt... ble helt glemt ... 16.30 Møter en glad hund i døra 17.00 Venter på Tinkie og Kuro for å gå tur 18.00 Tinkie og meg, vel skyggene våre 18.50 Tilbake fra tur fikk Tetris griseøre 19.30 Middagen min er snart ferdig 20.30 Ferdig med middag og oppdaterer meg litt på sonen Nå er det natti natt! 18 Siter
Aslan Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Så mange fine bilder! Så ut som en fin dag 1 Siter
Gjest Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Fine Tetris Hva slags kamera har du? Vi har et billig ett, men kvaliteten er jo ikke noe å skryte av.. Siter
Gjest Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Herremiiiin så fin Tetris er Også så kjekt med overvåkningskamera! Gikk det bra å ha han alene? Siter
Red Merle Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 1. Oktober 2013 Ååå jeg blir så valpesyk av å se bilder av skjønneste Tetrisgutt! Du er så heldig! 1 Siter
SiriEveline Skrevet 2. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2013 Tuusen takk Og Absolute, her er noen bilder tatt med iPhone 4S og noe med Nikon D7000 og et med overvåkningskamera.Tenkte også jeg bare skulle spesifisere at samboer var hjemme kl 15.00 så valpis var ikke alene i 4 t altså.Det så ut til å ha gårt veldig greit. Han uler litt men virker veldig rolig, mer som om han roper på oss. Han klarer jo å slappe av, sove og leke litt. Siter
Tabris Skrevet 2. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2013 Herlige Tetris! Og den middagen så god ut. Siter
SiriEveline Skrevet 2. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2013 Herlige Tetris! Og den middagen så god ut. Det enkle er ofte det beste Pommes noisettes og kjøtboller Siter
Renate A Skrevet 2. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2013 Tetris :wub: Hvilken skog gikk dere i, den nederst på sauejordet? Siter
borderen Skrevet 2. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2013 Fine bilder! Hva var de hvite kulene du spiste til middag? De brune var kjøttboller, sant? Hvordan fungerer sånn overvåkningskamera? Er det web-basert? Siter
Teserere Skrevet 2. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2013 Så søt liten Tetris! Må få til trening i romjula Siter
SiriEveline Skrevet 2. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2013 Tetris :wub: Hvilken skog gikk dere i, den nederst på sauejordet? Det var det ja Herlig! Fine bilder! Hva var de hvite kulene du spiste til middag? De brune var kjøttboller, sant? Hvordan fungerer sånn overvåkningskamera? Er det web-basert? De hvite kulene er pommes noisettes (sånne potetmosboller). Overvåkningskamera her er av den typen man har på utsiden av bygninger. Den tar opp i et program som heter iSpy i bolker på 15min, disse kan så spilles av i raskt tempo slik at det tar ca 5min per time. Jeg pleier å hoppe litt over dersom jeg ser han ligger rolig, ligger han rolig på samme sted på neste 15 min så gidder jeg ikke se det imellom. Så søt liten Tetris! Må få til trening i romjula Det må vi få til ja Siter
Aya Skrevet 3. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2013 Åh, Tetris er fin! Jeg elsker kortiser ^^ 1 Siter
Anette Skrevet 3. Oktober 2013 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2013 Fine bilder! Hva var de hvite kulene du spiste til middag? De brune var kjøttboller, sant? Hvordan fungerer sånn overvåkningskamera? Er det web-basert? Dlink har flere hjemme kamera som er gode også. Jeg har to. Ett infrarødt og ett vanlig. Kan sjekke hundene på mobilen via app eller nett. Er få overvåkings kamera nå til dags som ikke er nettbasert. Heldigvis! 1 Siter
SiriEveline Skrevet 3. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Oktober 2013 De ørene.... De er litt overalt Siter
Recommended Posts