Gjest Skrevet 30. September 2013 Rapporter Share Skrevet 30. September 2013 Jaa, anyone? Har en venninne som studerer medisin der nede, så tenkte kanskje å ta en liten tur på besøk neste høst og da må jeg jo kanskje (kanskje kanskje ) melde på lillegutt på CACIB International Dog Show i Belgrade som går 2 ganger for året, mars og november. Hadde jo vært interessant det når man først er der nede.. Men.. og et stort men; jeg finner nada informasjon om regler, krav og lignende på andre språk en serbisk eller elendig engelsk. Noen som har stilt ut der nede og kan hjelpe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricia Skrevet 30. September 2013 Rapporter Share Skrevet 30. September 2013 Har ikke Tangetoppen vært der med mopsene sine ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 3. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2013 Har ikke Tangetoppen vært der med mopsene sine ? Meget mulig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nella Skrevet 8. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2013 Hvis du sender meg en link, så kan jeg se om jeg får en i familien min til å oversette. Han er derfra Med mindre du har dårlig tid, for jeg får ikke spurt han i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts