IrisV Skrevet 29. September 2013 Rapporter Share Skrevet 29. September 2013 Norsk American Akita Klubb hadde valpeshow på Drammen hundepark i går 28.9.13. Siden det var "like rundt hjørnet" og kjøre for meg (1,5 t) så kastet vi oss på, fin sosialiseringstrening for Athena. Var to BC'er påmeldt, og vakre lille "Tena-Pena" fikk BIR I gruppefinalen ble hun BIG 3, skal sies det var kun 3 gruppe 1 hunder, så plassering her var vanskelig å komme utenom Men stolt av lille gjeterhunden min allikevel Flink og slappe av under arrangementer Andre som har stilt i helgen? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 29. September 2013 Rapporter Share Skrevet 29. September 2013 Pi ble 2BTK 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 29. September 2013 Rapporter Share Skrevet 29. September 2013 Da så jeg dere! Nora ble BIM.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 29. September 2013 Rapporter Share Skrevet 29. September 2013 Gratulerer! Ble fargen ble godt mottatt eller? Og hjelpes hvor lik Keo er Athena, sett bort fra litt kraftigere kinn og hvitdominansen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IrisV Skrevet 29. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. September 2013 Da så jeg dere! Nora ble BIM.. Er det du som har den voksne og valp i grind (som også var på OASK sin utstilling i Blaker?) Hehe, ikke så mange soble border collie valper rundt på utstilling, så jeg er ganske lett gjenkjennelig Gratulerer! Ble fargen ble godt mottatt eller? Og hjelpes hvor lik Keo er Athena, sett bort fra litt kraftigere kinn og hvitdominansen! Takk takk, ja dommerene vi har møtt til nå har syntes det har vært artig med noe litt mer utenom det vanlige, og skrytt veldig over både pels og fargen. Veldig mange som kommer bort og spør hvilken rase hun er, og blir forundret over svaret Ja, de to er veldig like! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts