Gjest Skrevet 28. September 2013 Rapporter Share Skrevet 28. September 2013 Hei! Jeg har hengt inne på sonen en stund nå, men kom ikke på før i dag at det er kjekt å presentere seg selv. Jeg heter Ingvild, er 21 år gammel og bor i Bergen sammen med kjæresten min. 15. september ble Meesha (Be Quick Or Be Dead) vår Han er en whippetgutt født 21.07.13, etter Emprezy Significant Pearl og Skyborne Crossing The Atlantic. Meeshas tråd finner dere her. Jeg kommer fra Vesterålen i Nordland, har bodd et par år i Oslo og i høst ble det altså vestlandet på meg. Bergen er en by jeg har (hatt) svært liten tilknytning til, men det er spennende med noe nytt Jeg studerer administrasjon og organisasjonsvitenskap ved UiB og jobber litt ved siden av. Jeg er opptatt av politikk og har lenge hatt verv i Elevorganisasjonen, både på fylkes- og sentralt plan. Hest har lenge vært min store lidenskap, og selv om jeg "hester" lite nå er det ingenting som kan danke ut hesteinteressen. Jeg forsøker å trene jevnlig (med varierende hell), og lider av et sterkt tilfelle av støv på hjernen. Dette er meg og Meesha: Jeg har svært liten erfaring med hund, og har aldri drevet med hund før vi nå fikk vår egen. Det er utrolig spennende, og en helt ny verden å bli kjent med! Allerede har Sonen vært til god hjelp, og jeg trives godt her inne. Det er tydelig at sonisene sitter på mye kunnskap, og jeg setter stor pris på alle tips og råd som gis her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 28. September 2013 Rapporter Share Skrevet 28. September 2013 Velkommen hit! Gøy med en liten presentasjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 28. September 2013 Rapporter Share Skrevet 28. September 2013 Velkommen Ingvild og Meesha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 28. September 2013 Rapporter Share Skrevet 28. September 2013 Velkommen, velkommen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 29. September 2013 Rapporter Share Skrevet 29. September 2013 Velkommen! Hvor i Vesterålen kommer du fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 29. September 2013 Rapporter Share Skrevet 29. September 2013 Kan jeg få litt av det støvet du har på hjernen? Hilsen Ubrukelig Husmor. Velkommen til sonen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. September 2013 Rapporter Share Skrevet 29. September 2013 Velkommen! Hvor i Vesterålen kommer du fra? Takk! Sortland Kan jeg få litt av det støvet du har på hjernen? Hilsen Ubrukelig Husmor. Velkommen til sonen! Jeg deler gjerne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 29. September 2013 Rapporter Share Skrevet 29. September 2013 Meesha var bare noe av det søteste jeg har vært borti på lenge <3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 29. September 2013 Rapporter Share Skrevet 29. September 2013 Takk! Sortland Jeg deler gjerne! Jeg har bodd på Myre i fire år, så det er kjente trakter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. September 2013 Rapporter Share Skrevet 29. September 2013 Jeg har bodd på Myre i fire år, så det er kjente trakter! Oi, såpass! Det er ikke lange veien unna, nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts