Mari Skrevet 11. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2013 So stinkin' awesome! Det var dritkult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 11. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 11. Oktober 2013 Finnes det noe søtere enn det fjeset til Heljar i det første innlegget? Det lurer jeg også på. Er faktisk innom den tråden her for å se på bildet i blant Nelson hilser fra haugen med favorittlekene til niesen, Mari! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 12. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2013 Hvis jeg vil ha en hals (som den første) som matcher lua mi, koster den også 550? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 12. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2013 Aww, soelvd, det var en så fin ting å lese! Tusen takk Hvis jeg vil ha en hals (som den første) som matcher lua mi, koster den også 550? Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts