Gå til innhold
Hundesonen.no

Anti-plaske og bære-rundt vannskål


plutte
 Share

Recommended Posts

Finnast det noko som fungerer? Kvalpedusten går stadig vekk og herjer med vannskåla. Han grev i den, plaskar, bles bobbler, fyller den med jord (...)(seriøst, han hentar munnfuller med jord ute og slepp oppi, gah!) skubber den i alle retninger (men helst under sofaen), og dersom den ikkje er tung nok løfter han den opp og bærer den rundt overalt med vatten skvulpande rundt.

Eg har i utgangspunktet ingen skrupler med å ta frå han vannskåla, men gamlebikkja er avhengig av å drikke ofte, ellers blir han dårlig. Har forsøkt eit par mindre geniale idear (tung skål, høg skål, kun vannskål ute (stort sett alltid opent ut)) men nei.

Nokon med idear eller løysingar? Gjerne og tips om korleis stoppe han frå aktiviteten, til no har me fjerna skåla kvar gong han byrjar og prøver å hugse å sette den ut att til gamlemann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sverger til denne til slikt, den har i tillegg til kant også en "plate" som flyter i toppen, men som synker ned om hunden dytter snuta nedi for å drikke.

$T2eC16VHJHgE9n0yFjGLBRReW3(5Jw~~60_35.J


Det vil ikke hindre jord, men der ville jeg gått inn selv og ikke tillatt at hunden kom inn med en munnfull med jord. Det krever litt som hundeeier, men det er jo dessverre det oppdragelse handler om. Da får man evt. lukke døra dersom man ikke har mulighet til å passe på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...