Gå til innhold
Hundesonen.no

Muligens behov for Geo-pass


Ingvild
 Share

Recommended Posts

Jeg har fått muligheten til å være med på en gründercamp 10.-11. oktober. Det er ikke obligatorisk for meg å være med, men veldig anbefalt. Jeg har ikke helt bestemt meg for om jeg vil være med eller ikke, men tenkte å sondere hundepasserterrenget litt for å finne ut om jeg i det hele tatt har mulighet til å komme meg avgårde. Campen innebærer opplegg fra ni om morgenen den 10. til ca. klokka to den 11., med overnatting et sted i nabokommunen. Hvis jeg skal dra, må jeg med andre ord ha hundepasser fra kvelden den 9. til ettermiddag/kveld den 11. oktober.

Jeg bor i Ås og kan levere+hente Geo innenfor rimelig kollektivavstand herfra. Geo er en kul kelpiegutt på 19 måneder. Han går fint overens med andre hunder, han kan være alene hjemme, og han liker å få bruke kropp og hode litt uten at han egentlig er så innmari krevende.

Godtgjørelse av det ene eller andre slaget finner vi ut av. Jeg er student og ikke spesielt rik, men syns det er hyggelig å gi en oppmerksomhet som takk for hjelpen.

Si fra dersom det er noen som kunne tenke seg å passe ham, evt lurer mer på hvordan han er og hvilke vaner han har.

9737455358_1958a086ea_z.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...