Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg har lyst på..


LilleZara
 Share

Recommended Posts

Den var skikkelig fin! Synd jeg har hannhund :P

Og lydighetsvesten til Hurtta er forresten dritdigg :) Jeg elsker ihvertfall min og angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte litt dyrere treningsvest.

Ja, det var den! Syns den var veldig fin, men skulle likt å prøvd den på valpis før jeg kjøpte den. Får se om jeg kan finne en butikk som har den, men det er ikke lett vil jeg tro.

Åh, så bra! Har hørt så mye forskjellig om den, noen liker den godt mens andre ikke liker den i det hele tatt. Lommene foran er ikke for små? At det lett faller ut godbiter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så bra! Har hørt så mye forskjellig om den, noen liker den godt mens andre ikke liker den i det hele tatt. Lommene foran er ikke for små? At det lett faller ut godbiter?

Ikke hatt noe problemer med at godbiter detter ut nei, og kan ikke se hvordan det skulle skjedd.

Liker at det er lommer på utsiden av godbitlomma også.

De er romslige nok for meg også.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hatt noe problemer med at godbiter detter ut nei, og kan ikke se hvordan det skulle skjedd.

Liker at det er lommer på utsiden av godbitlomma også.

De er romslige nok for meg også.

Da må jeg nok få kjøpt meg en sånn en til kurset jeg forhåpentligvis har fått plass på i oktober :D Er den stor i størrelsen eller funker det greit å bare bestille størrelse etter målene som står på hurrta sine sider? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg nok få kjøpt meg en sånn en til kurset jeg forhåpentligvis har fått plass på i oktober :D Er den stor i størrelsen eller funker det greit å bare bestille størrelse etter målene som står på hurrta sine sider? :)

Jeg syntes den er passr stor, alltid pleid å være medium men i denne har jeg small. Jeg er vel ca 165cm og 74kg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst på og trenger en vanntett og vindtett dress til lillefrøkna nå som det går mot høst og vinter. Men jeg vet ikke hvilken jeg skal kjøpe. Har enten lyst på denne fra hurrta:

attachicon.gif20137641-origpic-483863.png

Eller denne fra dogs of norway:

attachicon.gifhundeutstyr_dogs_of_norway_parkdress_0.gif

Jeg syns hurrta sin er finest, men den fra dogs of norway har strikk nederst på beina som går an å justere. Det har ikke hurrta. Også vet jeg ikke helt hvordan dressen fra hurrta er i forhold til lengde på bein og i størrelse, den andre vet jeg at passer til en puddelfrøken.

Åh, valgets kvaler!

Også har jeg lyst på y-sele og lydighetsvesten fra hurrta også.

Har ein anna hurtta dress til min bomullsdott, og eg sjølv syns Dogs of Norway dressen er tusen gangar betre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Dumt å gå inn på animail sine sider :rofl: Jeg hadde endelig tenkt til å kjøpe treningsvest derfra, men jeg blir jo fristet av alt det andre som er der også.. Og selvfølgelig var det salg på et par andre hurtta produkter også. Jeg er så svak for Hurtta sine ting, syns alt ser så fint og praktisk ut :drool: Aiaiaiaiai, hvordan skal dette gå...

Det er salg på både dette:

vinterr_d_1_1_1_1_1_1_1_1_1_1_1_1_3.jpg

Og dette:

hurtta_outdoors_ultimate_warmer_raspberr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lp hinder.

Mørkt Turkist hunter halsbånd og kobbel.

Hundehus.

Ikke det justerbare hunter halsbåndet tilfeldigvis?

Jeg ønsker meg et sett med skåler til foringstid, slik at jeg bare kan kaste de i oppvaskmaskinen når jeg er ferdig.

LP-hinder ønsker jeg meg også, ihvertfall når Tetris nærmer seg alderen der det trengs.

CollarMania halsbånd når Tetris er utvokst.

Jeg er glad for at mye må vente til jeg har en fullt utvokst hund i hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker meg ruta, kløv til fjotten, dress til fjotten og gode potesokker som sitter godt.. Er lei av å måtte trekke opp sokkene hans hele tiden :P her slår kulda inn for fullt snart tipper jeg, så må vel gjøre noe med det snart :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg er det Thorvald har! Godt halsbånd syns jeg :)http://www.zoocenter.no/product.asp?catID=48&prodID=42&name=hunter-halvstrup-rund ?

Ønsker meg også LP-hinder! Og rutebånd. Og AG-hindre :D

Ønsker seg det vanlige, som ikke er halvstrup :)

Ag-hindere har vi noen av, kjempe moro å leke med i hagen :) og veldig billig å kjøpe dem i Sverige ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...