Gå til innhold
Hundesonen.no

får ikke installert Ios 7...

Recommended Posts

Skrevet

Hjeeelp , endelig har ios 7 kommet , også får jeg ikke laste den ned? Det kommer bare opp "det oppsto en feil under nedlastingen av iOS 7.0. "

Hjelp meeeg ? :(

Skrevet

Hjeeelp , endelig har ios 7 kommet , også får jeg ikke laste den ned? Det kommer bare opp "det oppsto en feil under nedlastingen av iOS 7.0. "

Hjelp meeeg ? :(

Bare å prøve igjen. Jeg fikk også den meldingen, så venta jeg fem minutter, og da gikk det greit :)
Guest Christine
Skrevet

iOS 7 ? finner den ikkje i appstore :o

Den skal vel ligge under innstillinger - generelt - oppdatering.

Skrevet

Bare å prøve igjen. Jeg fikk også den meldingen, så venta jeg fem minutter, og da gikk det greit :)

Blir forresten alt jeg har slettet eller bare noe , under update ? :)

Guest Kåre Lise
Skrevet

Lyst til å finne ut? :lol:

Skrevet

syns å huske det kanskje ikke var i appstore ja. men telefonen min mener det ikke er oppdateringer der heller :(

Hvilken modell har du da? Mener jeg leste at den bare var for nyere modeller.

Mistet noen gratis apper. Spill, yr og lignende. Ellers var alt som det skulle :)

Og oppdateringen her tok ca 20 min, så to timer hørtes litt i overkant ut, Snusken :icon_confused:

Guest Kåre Lise
Skrevet

Og oppdateringen her tok ca 20 min, så to timer hørtes litt i overkant ut, Snusken :icon_confused:

7 Timer nå.. :o

Guest Michellus
Skrevet

Den skal vel fungere til femmern? Her kommer det feilmelding opp hver eneste gang jeg prøver å søke etter oppdatering..

Skrevet

Jeg fikk ikke til i hele går kveld, fikk bare opp feilmelding, men nå fikk jeg til! Og den er fiiiin! Med masse nye praktiske ting! Eller, kanskje ikke masse, men det som er nytt er veldig kjekt! Også så fiiiin da ;)

Guest Michellus
Skrevet

Fikk det til nå! Tok det gjennom iTunes :)

Ane, det er nytt design som (etter min mening) ser mye bedre ut også er det visst nye funksjoner, lyder temafarger osv. Får se når jeg får installert den selv :)

Guest Kåre Lise
Skrevet

Regner med at dette slår an hos det motsatte kjønn ja, selv blir jeg bare svimmel av å se på ifon i dag :D

iOS 7 regnes vel for den største oppdateringen som er gjort på iOS. 200 funksjoner og nytt design..

Virker tilbake til min 4er..