Gå til innhold
Hundesonen.no

Rar varsling på tur


Trixie
 Share

Recommended Posts

Visste ikke helt hva jeg skulle ha som tittel, men det som skjer er følgende:

Vi har ei turløype i skogen her jeg bor. Ca en halv time inn i skogen er det bygget et lite hus ved et vann. Hver gang vi kommer dit blir hunden min ( 7 mnd portis hann) helt vill. Han bjeffer og styrer, og synes denne hytta er superskummel, og vil jage den bort. Hytta er åpen, og riktig så koselig inni, men det er heelt uaktuelt for ham å gå inn. Dette har skjedd hver gang vi kommer dit. Det er ingen andre der. Når vi går videre er han helt normal. Noen som har opplevd noe lignende? Første gangen det skjedde ble jeg nesten litt fælen - tenk om noen skumlinger gjemte seg der liksom.

Vi ser forøvrig hytter og slikt rett som det er andre steder, men da er alt helt greit.

åndenes makt neste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg høres det ut som spøkelsesalder. Det er et hus midt i skogen! Hus hører ikke til HER! Æææææææ.

:lol: Min hadde et par sånne runder da han var på samme alder. Bjeffet på kopper som sto alene på kjøkkenbenken, for eksempel.

Kan det være noe sånt? :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det er spøkelsesalder, men det er kun denne hytta han reagerer på, og har gjort det fra han var stor nok til å gå dit. Det er en dør som må åpnes, og ellers finnes det ikke rovdyr her. Jeg tenkte også at det var slik " uæææ, skal ikke være hytte i skogen", men hver gang? Virker ikke så smart da nei. Heldigvis har det ikke vært noen der når vi kommer, for han høres jo ikke direkte koselig ut. Er litt kjedelig at han ikke vil være der, for det er et supert sted for en liten rast. Heldivis sitter det ikke i når vi går videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han avreagerer ikke så lenge vi er der. Er helt på tuppa, og stirrer intenst på hytta. Vil ikke ha godis engang! Tenkte han ville forstå det ikke var noe farlig når ingen andre reagerte, men han synes nok vi er helt blåste som ikke ser hvor skummelt det er.

Går vel over tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er spøkelsesalder, men spøkelser :aww:

Jepp! Det tror nok jeg også. Skal ta meg en tur dit en mørk og stormfull kveld, og se om de kommer fram:) Eller kanskje stille natt med måneskinn og litt tåke på vannet? Selvfølgelig med et kamerateam fra Åndenes makt på slep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan si at her i huset så roer ikke hundene seg å godt ned i stua som i kjøkkenet. Forskjellen er at fra stua ser dem ut over jorder og vegen som går rett forbi vinduet, men det er jeg og dem to som eier gården som kjører forbi også kan dem se to katter fra vindet. I kjøkkenet så ser dem vognskjulet hvor vi parkerer alle bilene, og kattene men der er dem mye roligere. Så jeg har bare bekreftet at san er det. Stua har mer sol enn kjøkkenet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Det tror nok jeg også. Skal ta meg en tur dit en mørk og stormfull kveld, og se om de kommer fram:) Eller kanskje stille natt med måneskinn og litt tåke på vannet? Selvfølgelig med et kamerateam fra Åndenes makt på slep.

Ja, jeg kan ikke se noen annen forklaring. Lilli Bendriss (?) fikser nok opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring Åndenes Makt! Jeg ser alt for mye på slike ting om dagen, så jeg er skvetten og er helt sikker på at spøkelser finnes. Jeg hadde dødd litt om min hund hadde reagert slik.

Her er det litt motsatt, her hadde hunden dødd litt om den hadde reagert slik. I hvertfall om det ikke ga seg umiddelbart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...