SFX Skrevet 10. September 2013 Rapporter Share Skrevet 10. September 2013 Stor sekk med eukanuba puppy large tørrfôr selges for 300 kroner. Uåpnet. Jeg bor rett ved Letohallen, men er av og til i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 7. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2013 Bump, og selges for 200 kroner, så jeg kan bli kvitt den. Skal til Letohallen til helga, for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pringlen Skrevet 7. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2013 Kanskje jeg skal kjøpe den sekken, om du sliter med å bli kvitt den? Sikkert greit å blande i v&h... Kan i så fall hente.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 7. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2013 Kanskje jeg skal kjøpe den sekken, om du sliter med å bli kvitt den? Sikkert greit å blande i v&h... Kan i så fall hente.. Det hadde vært supert! Jeg vant den i et loddsalg på en spesial, og bruker sjelden tørrfôr, så nå står den bare i veien på kjøkkenet. Når passer det for deg å hente? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts