Hermes Skrevet 8. September 2013 Rapporter Skrevet 8. September 2013 Tok litt bilder fra telttur i Nordmarka fredag til søndag. forts. 9 Siter
Ingvild Skrevet 8. September 2013 Rapporter Skrevet 8. September 2013 Det siste bildet var nydelig! Så vakkert lys. Og det ser ut til at du hadde med deg herlige turkamerater. Siter
Hermes Skrevet 8. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 8. September 2013 Det var kl. 06.30 i morgen, fin tåke over Katnosdammen, og flott lys. Stod opp tidlig, hadde sovnet ganske tidlig i går Siter
Krilo Skrevet 8. September 2013 Rapporter Skrevet 8. September 2013 Fantastisk det nest siste bildet der Siter
Hermes Skrevet 8. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 8. September 2013 Fantastisk det nest siste bildet der Det ble mye klinings på kidsa 2 Siter
Anemone Skrevet 8. September 2013 Rapporter Skrevet 8. September 2013 Så koselig Tror vi har samme telt (og samme turmatpreferanser - kylling i urtesaus var med på min telttur nå i helga også, gitt) Siter
Hermes Skrevet 8. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 8. September 2013 Så koselig Tror vi har samme telt (og samme turmatpreferanser - kylling i urtesaus var med på min telttur nå i helga også, gitt) Kyllingen syns jeg er god, og den funker. Er ikke all tørket kjøtt jeg syns blir like bra. Kjøttet i con carnen dagen etterpå var litt "crunchy", hehe. Kjøper gjerne inn godt med turmat hvis jeg ser det er på tilbud, for det holder jo i årevis. Så har en del pakker i boden, i tilfelle telttur som ikke er veldig planlagt Denne gangen gjorde jeg det enkelt. Siter
ToneS Skrevet 8. September 2013 Rapporter Skrevet 8. September 2013 Så ut som en fantastisk tur, flotte bilder! 1 Siter
MegaMarie Skrevet 11. September 2013 Rapporter Skrevet 11. September 2013 Herlig tur med herlige hunder 1 Siter
pippin Skrevet 11. September 2013 Rapporter Skrevet 11. September 2013 Siden den forrige teksten forsvant.. SÅ ut som en herlig tur! Mana er så heldig som fikk en slik ferie mens jeg hadde min ferie ^^ 1 Siter
Hermes Skrevet 11. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 11. September 2013 Det var veldig kjekt å ha Mana på besøk, hun er en herlig hund som vi gjerne treffer (og passer) igjen. Må i hvert fall få til en tur i ny og ne! 1 Siter
Recommended Posts