Shlush Skrevet 6. September 2013 Rapporter Share Skrevet 6. September 2013 Jeg lurer på om det er noen her inme som eier eller har erfaringer med rasen? helse? atferd? pelsstell? trening og konkurrering? Er en rase jeg har vært litt betatt av siden jeg såg den for to år siden på en utstilling Tar også bilder i tråden her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 7. September 2013 Rapporter Share Skrevet 7. September 2013 Holder med deg i at det er en spennende rase! Spent på om det er noen som vet mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orca Skrevet 3. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Oktober 2013 Jeg og er interessert i de! Har aldri sett en i virkeligheten.. Men de virker utrolig kule om de er typisk Spaniel. Har hørt at det kan være litt dårlig mentalitet da rasen er så sjelden her til lands, men er ikke sikker. Hvor så du deb hen Shlush? Jeg må nok ha en slik en gang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts