Ganzie Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 Vi skal visst stille i klasse 2 på lørdag, og det er et par ting jeg lurer litt på. Hvordan avsluttes øvelsen? Skal hunden kalles inn etterpå? Og ikke minst, hvor mye trekk får vi om hun smeller ned i dekk når jeg roper stå? Hun er litt håpløs der, jeg får det ikke bort, jeg får henne ikke til å stå i ruta... Kommer vi til å nulle i øvelsen? Siter
Ingidano Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 Vi skal visst stille i klasse 2 på lørdag, og det er et par ting jeg lurer litt på. Hvordan avsluttes øvelsen? Skal hunden kalles inn etterpå? Og ikke minst, hvor mye trekk får vi om hun smeller ned i dekk når jeg roper stå? Hun er litt håpløs der, jeg får det ikke bort, jeg får henne ikke til å stå i ruta... Kommer vi til å nulle i øvelsen? Du skal gå bort til hunden og hente den i ruten. Ellers står det i regelverket: En hund som setter eller legger seg i ruten, gis ikke høyere karakter enn 8. Edit: Ikke hent hunden før dommeren gir deg beskjed om det Siter
Ganzie Skrevet 5. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 5. September 2013 Du skal gå bort til hunden og hente den i ruten. Ellers står det i regelverket: En hund som setter eller legger seg i ruten, gis ikke høyere karakter enn 8. Edit: Ikke hent hunden før dommeren gir deg beskjed om det Ehm, lese regelverket, ja Så da kommer vi kanskje ikke til å nulle den øvelsen? (sett at hun finner ruta, enkelte dager er hun riktig så kreativ ) Ja, jeg har sett at man skal hente hunden, men har aldri sett det i praksis, så jeg vet ikke helt hva det menes med det. Så når hunden har stoppet i ruta får jeg beskjed av dommer om å hente hunden? Kjenner det kan bli interessant på lørdag Ganzie begynner å bli en voksen dame med meninger om så mangt, og hun har en helt annen mening om en del av LP-øvelsene enn jeg har Siter
Aslan Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 OT men skal du til Steinkjer? Siter
Ingidano Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 Ehm, lese regelverket, ja Så da kommer vi kanskje ikke til å nulle den øvelsen? (sett at hun finner ruta, enkelte dager er hun riktig så kreativ ) Ja, jeg har sett at man skal hente hunden, men har aldri sett det i praksis, så jeg vet ikke helt hva det menes med det. Så når hunden har stoppet i ruta får jeg beskjed av dommer om å hente hunden? Kjenner det kan bli interessant på lørdag Ganzie begynner å bli en voksen dame med meninger om så mangt, og hun har en helt annen mening om en del av LP-øvelsene enn jeg har Du får poeng så lenge hunden er inni ruta Du sender hunden til ruta, ber den stå, dommeren sier takk og ber deg gå frem å hente hunden. Sånn ca. Har ikke alle hunder gode ideer innimellom? Det går nok bedre enn du frykter, lykke til Siter
Ganzie Skrevet 5. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 5. September 2013 OT men skal du til Steinkjer? Jepp Dere skulle også gå der? Du får poeng så lenge hunden er inni ruta Du sender hunden til ruta, ber den stå, dommeren sier takk og ber deg gå frem å hente hunden. Sånn ca. Har ikke alle hunder gode ideer innimellom? Det går nok bedre enn du frykter, lykke til Hehe, jeg tenker som så at noen må stå for underholdninga På en skikkelig god dag så er det bare avstanden vi nuller på (sitt opp går ikke an når man er mer enn en meter unna mamsen, hilsen Ganzie) og på en dårlig dag så kan vi nulle på alt Og med litt kreativ utførelse på de andre øvelsene så kommer vi ikke til å dra på oss så alvorlig høye poengsummer uansett 2 Siter
Aslan Skrevet 5. September 2013 Rapporter Skrevet 5. September 2013 Isåfall er vi to som blir å stå for underholdninga vi skal gå klasse 1 2 Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.