Gjest Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2013 Og jeg tenker alltid at du har dansk/svensk gårdshund, av en eller annen grunn Haha, herlig DSG var på ønskelista, i det minste Ut fra brukernavn og avatar er det i grunnen bare papillon jeg assosierer med deg – logisk nok. Når jeg leser signaturen din tenker jeg toypuddel eller chihuahua Kanskje fordi den står i rosa? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nowisclee Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2013 ingvildoline: En welsh springer spaniel! Kanskje pga håret? Dere hadde matchet! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 5. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2013 ingvildoline: En welsh springer spaniel! Kanskje pga håret? Dere hadde matchet! Faraohund eller ibicenco of course. Da kan du avle frem en til meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nowisclee Skrevet 5. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2013 Faraohund eller ibicenco of course. Da kan du avle frem en til meg Hahajeg får nok aldri en av de to rasene. Du kunne ikke tenke deg en etnahund eller podenco canario i stedet? ;P etnahunden er jo minifarao i utseende og mer førerorientert. ^^, podenco canario er drømmerasen min. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 5. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2013 Og jeg tenker alltid at du har dansk/svensk gårdshund, av en eller annen grunn Sheltie! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 5. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2013 Sheltie! Papillon 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 5. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2013 Uten å vite noe særlig om deg som bruker, tenker jeg irsk setter med en gang jeg ser avataren og brukernavnet ditt, Tøfflus Haha, det tenkte en dommer en gang også da jeg og min vakre røde salukigutt kom inn i ringen Men jeg skal ikke legge skjul på at jeg alltid har likt IS selv om det nok ikke er rasen for meg, og at jeg har en spes sucker for Bones sin Onkel Papillon Jeg "sliter" litt med å se for meg andre raser enn folk har, men her vet jeg at en smekker mynde hadde gått som hånd-i-hanske med deg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 5. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2013 Haha, det tenkte en dommer en gang også da jeg og min vakre røde salukigutt kom inn i ringen Men jeg skal ikke legge skjul på at jeg alltid har likt IS selv om det nok ikke er rasen for meg, og at jeg har en spes sucker for Bones sin Onkel Jeg "sliter" litt med å se for meg andre raser enn folk har, men her vet jeg at en smekker mynde hadde gått som hånd-i-hanske med deg Dvergpuddel! Vet ikke hvorfor, men syns du trenger å dulle og kose litt på en liten pelsdott. Så kan vi møtes i Frognerparken og leke litt og snakke pelsstell og sånt. Ja, ikke når jeg får Salukien min,da. Da skal jeg bare trene på sånne racerbaner og sånt Det må bli før, det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 5. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2013 Cocker spaniel! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts