Gå til innhold
Hundesonen.no

Schmidt hundebur, dobbelt, selges


Gjest
 Share

Recommended Posts

Schmidt hundebur, dobbelt, passer til to store hunder str stor (ca 30 kg) fuglehund, collie, labrador osv, selges. Nypris kr 7000. Selges for kr 4000. Kollisjonssikkert. Brukt i toyota yaris verso varebil, og har der passet akkurat i bredden (bredde 95 cm). Høyde 67 cm, og maks dybde (nederst) er 87 cm.

07_531351150.jpg

Kontaktinfo: amenity@online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En dalmis er vel ikke større enn en labb, stor fuglis , collie osv? :) Går nok bra!

Jeg har en stor dalmatiner hannhund :) Hoved"problemet" er at han er så lang i ryggen ig derav ønsker jeg stort nok bur for å forhindre at han ligger ukomfortabelt. 63cm i høyde og 39-40kg i vekt. Har prøvd litt diverser og noen bur sliter han rett og slett med å snu seg om det er for smalt :/

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en stor dalmatiner hannhund :) Hoved"problemet" er at han er så lang i ryggen ig derav ønsker jeg stort nok bur for å forhindre at han ligger ukomfortabelt. 63cm i høyde og 39-40kg i vekt. Har prøvd litt diverser og noen bur sliter han rett og slett med å snu seg om det er for smalt :/

Dette buret er langt. Så jegvil tippe at han får god nok plass. Da jeg nåbestillte nytt bur til bygging, beregnet for 3 store hunder (større enn Sara) ble det designet både kortere og lavere i mål per hund enn det jeg selger. Og de har store vorsteh hannhunder som "mal".

Sent from my iPhone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører strekningen Trondheim - ELverum via østerdalen tirsdag formiddag. Så hvis noen langs den ruta vil kjøpe buret kan jeg levere det på vegen sørover. Buret MÅ ut av bilen på Elverum, så Elverum er siste sted for avlevering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...