Ozzy Skrevet 2. September 2013 Rapporter Skrevet 2. September 2013 Søndag er slækk dag med lite spennende innhold. Spesielt når jeg har jobbet dagen før, da gjør jeg ingenting fornuftig Startet dagen i 10-tiden, og Fredrik var glad for at Ozzy hadde stått opp . 11.00 er det ut på tur. Og litt før 12 er vi hjemme igjen og Ozzy er fornøyd. Så lager jeg litt sen frokost til meg og samboeren. 14.10 tar jeg en røyk og ligger Fredrik ute og chiller'n. Jeg ser på masterchef Australia og spiller Candy Crush. Vi går en tur til og trener litt samtidig. Ponni kommer på søndagsmiddag sammen med storesøster og svoger. Vi har spist middag og Ozzy får middag. Vom og hundemat med ost og fløtesaus. 19.00 har jeg dusja. Så var det premiere på Alt for Norge sammen med min nye bestevenn. 21.00 var det fortsatt Alt for Norge og potetgullet har blitt byttet ut med Fredrik. Gutta koser seg. Og etter kveldstur fikk Ozzy på plaster siden han er teit, også var det natta. 6 Siter
Krilo Skrevet 2. September 2013 Rapporter Skrevet 2. September 2013 Fin søndag det da, akkurat sånn en søndag etter jobb skal være Fine Ozzy og Fredrik Siter
Anemone Skrevet 2. September 2013 Rapporter Skrevet 2. September 2013 Ozzy og Fredrik er så søte sammen Siter
Tabris Skrevet 2. September 2013 Rapporter Skrevet 2. September 2013 Ozzy. Blir aldri lei den søtnosen! Fredrik er supkul! Samt CandyCrush! Siter
Aslan Skrevet 2. September 2013 Rapporter Skrevet 2. September 2013 Ja, akkurat sånn skal søndager være Er det pga såret Ozzy må plastres? Siter
Ozzy Skrevet 2. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 2. September 2013 Fin søndag det da, akkurat sånn en søndag etter jobb skal være Fine Ozzy og Fredrik Jaa, var deilig det! Godt å ikke gjøre noe! Ozzy og Fredrik er så søte sammen Jaa Ozzy. Blir aldri lei den søtnosen! Fredrik er supkul! Samt CandyCrush! Hihi, det gjør ikke jeg heller Har sitti fast på samme brettet leeenge nå, så er litt lei CC Ja, akkurat sånn skal søndager være Er det pga såret Ozzy må plastres? Ja, eller fordi han slikker på det. Får oppheng, så fikk streng beskjed av veterinær om at hvis han ikke skjerper seg vil han få infeksjon. Så han må ha plaster om natten og når jeg er på jobb. Fungerer ikke med krage eller badering, og selv om han river det av seg etterhvert så begrenser det ihvertfall litt av slikkingen. Siter
lucy Skrevet 2. September 2013 Rapporter Skrevet 2. September 2013 Fine søndagen! Og Fredrik <3 Siter
Ozzy Skrevet 3. September 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 3. September 2013 Fredrik er så sjarmerende atte! Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.