Gå til innhold
Hundesonen.no

Fylle på kontantkort, Onecall - hjelp


Teserere
 Share

Recommended Posts

Kundesenteret er stengt, og jeg får ikke fylt på kontantkortet mitt :( Eneste måten til onecall, er å gå på internettsiden og putte inn kortinformasjonen. Har gjort dette før uten problemer, men idag går det ikke. Når all kortinformasjon er lagt inn og jeg skal godkjenne betalingen, kommer det opp melding fra banken:

Informasjon fra banken

Betaling i nettbutikken du nå har besøkt, krever tjenesten "Sikker netthandel". Dette er en sikkerhetsløsning for å trygge din handel på nett og hindre misbruk av ditt kort. Løsningen krever at du autentiserer deg med BankID eller BankID på mobil.

Og eneste alternativet er å trykke avbryt?? :icon_confused: Hvor er knappen for javel da, kjør på liksom, jeg sitter klar med bankbrikken min jeg!

Noen som skjønner hva som skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn på nettbanken og sjekk om du må autorisere bankId'en din, kom opp at jeg måtte autorisere bankId ellernoe når jeg skulle på nettbanken sist, så da var det bare å følge instruksene også var det i orden :)

Edit: Tulla, leste innlegget ditt en gang til, og da tror jeg ikke dette er løsningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Hei. Lang historie kortet ned. Kjøpte valp i starten av desember av nkk-registrert oppdretter med gode reviews. Hen virket seriøs og svarte ”riktig“ på det vi hadde av spørsmål. Eneste var at stamtavle skulle ettersendes pr post pga en feil i registreringen til far. Tiden gikk og ingen stamtavle kom. DyreId vi fikk med helseboken dukket heller ikke opp ved søk og vi tok kontakt med NKK som sa vi måtte ta det med oppdretter. Valpen vår (en corgi) fikk påvist short ulna syndrom tidlig og vi hadde store problemer med å få svar/responser fra oppdretter ang dette, så vi hadde ikke rare håpet om svar ang manglende registrering og der står saken vår nå 6 mnd etter kjøp. Kullet er omsider registrert i nkk, men med oppdretter som eneste eier. Hen står da også som eier hos DyreId fant jeg ut i dag. Meldte hen på nytt i dag morges og fikk ikke svar, så har nå informert om at vi kommer til å anmelde for svindel om ikke forholdet blir rettet innen utgangen av morgendagen. Vi har kjøpt en valp på falske premisser når oppdretteren ikke sørger for å ordne ting i henhold til kontrakten. Det er en rimelig fortvilet situasjon. Vi ønsker å være registrerte eiere hos NkK og DyreID slik at alt er i orden. Hva mer/annet kan vi gjøre? Føler vi ikke har en sak når ikke oppdretter gjør det hen skal og NkK ikke vil hjelpe. Er det bare tull da at det lønner seg å kjøpe valp fra registrert oppdretter? 
    • Dra på utstilling og få en dommer til å bedømme henne. Trolig har hun steil front, og det er det ingenting å gjøre med. 
    • Det er jo særlig hvis hunden begynner å kaste opp eller vise tegn til smerter. Det går i de aller fleste tilfeller fint.
    • Hvordan går det med hunden din nå? Ordnet det seg?🫶🏻
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...