Shlush Skrevet 29. August 2013 Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 Jeg leter etter en enkel godbitpose til utstilling En som er rask å åpne/lukke (borrelås?), som ligger inntil foten/låret, og som festes rundt livet (og kanskje ekstra feste rundt lår?!) En som har plass til en del godbiter uten å bli bulette og viktigst av alt at det ikke hopper godbiter ut i hytt å pine når vi springer i ringen! ja noen som har gode råd her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 29. August 2013 Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 Kifani syr vel sånne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillemunn Skrevet 29. August 2013 Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 Kifani selger slike flate godbitposer med tynt belte. Du kan også få de med/uten broderi. Jeg er veldig fornøyd med min hvertfall sjekk ut facebook siden deres for bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 29. August 2013 Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 Tror Kifani hundeutstyr skal ha en sånn flat praktisk modell som egner seg til blant annet utstillingsringen https://www.facebook.com/media/set/?set=a.146523522035552.24636.146519805369257&type=3 Edit: 3 på rappen for samme leverandør gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 29. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 Haha Da må det nesten bli Kifani da Tenkte kanskje noen hadde flere å anbefale! Men får nesten sende en bestilling nå, vil ha den før utstillingen i september Takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 29. August 2013 Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 Ser at flere av disse show leads damene på fb også lager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 29. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 Har sendt en mail kifani å få se hva de sier Skulle til å bestille med dalmis på *lol* men det går da ikke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts