MonicaT Skrevet 29. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 Tusen takk dere. Da blir det nok en spennende høst Hadde vært gøy å dra i land noen titler. Vi får kanskje begynne å trene litt på utstilling (fuglehunder er gode på sitt ) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 29. August 2013 Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 Jeg skal heie på dere! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anilex Skrevet 29. August 2013 Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 Min har også gjort det veldig bra som junior. Uten å melde på vinner man i alle fall ikke, det er mitt motto! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 3. September 2013 Rapporter Share Skrevet 3. September 2013 Når jeg har en ung hund, synes jeg de kan utvikle seg så mye fra påmeldingsfristen går ut til utstillingen avholdes fem uker senere, at jeg melder på der jeg vil være, uavhengig av hvordan hunden ser ut i det jeg drar visakortet. En pen hund kan være mindre pen noen uker etterpå, og motsatt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts