Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Jeg synes kanskje dere bør la diskusjonene her inneholde ytringsfrihet.

At man ikke har lov og diskutere en person er greit nok,men at man kanskje blir litt krass i sin meningsutveksling synes jeg bør være geit. La heller brukerene som er med i diskusjonen sende klage til dere hvis de synes det blir for hissig.

Synes hundesonen.com er et hyggelig sted og være men det blir litt kjedelig da man ikke kan diskutere på sin egen måte og si sine egne meninger..(fortsatt ikke om en person selvfølgelig.)..

Skrevet
Så lenge man holder det på et saklig nivå og går på person er dette greit.

Dette står bl.a. i reglene:

1. Prøv og ha normal folkeskikk! Konstruktiv kritikk er lov, men personangrep eller fornærmelser mot brukere er strengt forbudt.

Hvordan er dette forenlig med å gå på person. For meg blir dette to motstridende ting, jeg tenker da på det jeg har uthevet i reglene.

Jeg synes det er en uting å diskutere enkeltpersoner.

Er det ikke like greit at man ikke diskuterer enkeltpersoner, særlig når de blir nevnt med navn, ikke nick, men navn?

Skrevet

Dette står bl.a. i reglene:

1. Prøv og ha normal folkeskikk! Konstruktiv kritikk er lov, men personangrep eller fornærmelser mot brukere er strengt forbudt.

Hvordan er dette forenlig med å gå på person. For meg blir dette to motstridende ting, jeg tenker da på det jeg har uthevet i reglene.

Jeg synes det er en uting å diskutere enkeltpersoner.

Er det ikke like greit at man ikke diskuterer enkeltpersoner, særlig når de blir nevnt med navn, ikke nick, men navn?

Og du er den rette til å dra frem denne regelen???

:D

Edit: ja selvfølgelig er du det :D

Skrevet

Og du er den rette til å dra frem denne regelen???

Selvfølgelig er jeg det. Men nå er det ikke jeg som er tema for denne diskusjonen, men hvilken ytringsfrihet som er passende.

Skrevet

Aud. Der skrev jeg feil - Jeg mente selvsagt ikke går på person.

Til dere 2 andre så ville jeg ikke snakket så høyt om nettop dette da dere går på person i det dere skriver. Kan dere vennligst redigere innleggene deres.

Skrevet
Aud. Der skrev jeg feil - Jeg mente selvsagt ikke går på person.

Til dere 2 andre så ville jeg ikke snakket så høyt om nettop dette da dere går på person i det dere skriver. Kan dere vennligst redigere innleggene deres.

Takk skal du ha! :-) Jeg ble litt bekymret da jeg leste at det var greit å gå på person, men nå som misforståelsen er oppklart er vi helt på nett. =D>

Og takk også for at du ba de andre om å redigere sine innlegg. :-)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...