Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

1157456_10151824086511093_617311747_n.jp

1185532_10151824087536093_672970127_n.jp

1000927_10151835748266093_566185734_n.jp

Heisann!

Ville bare vise fram min lille valp som er blanding mellom boxer og siberian husky. Verdens mest vidunderlige valp, livsglad og meget lettlært! :) På bildene er hun 2-2,5mnd gammel! :wub:

Noen andre her inne som har denne blandingen, morro å høre på hvordan deres blanding er og hvordan den så ut som valp og voksen. Gleder meg til hu her vokser opp og blir :)

Skrevet

Hei og velkommen hit! Det var en finurlig valp - et husky-øye og et boxer-øye! Men utrolig herlig, da, vil tro det er en livlig krabat. :)

Skrevet

Hei og velkommen hit! Det var en finurlig valp - et husky-øye og et boxer-øye! Men utrolig herlig, da, vil tro det er en livlig krabat. :)

Takkakk! :) Hun er egentlig en ganske rolig valp :shocked: trodde kanskje hun skulle bli veldig livlig da hun har to livlige raser i seg. men hittil har det bare vært en fryd og hun sover stort sett hele tiden :)

Skrevet

Velkommen hit! :)

For en skjønn valp! Håper du oppdaterer oss med bilder, blir interessant å se hvordan hun vokser opp :)

Hei, og takktakk :) Jaa, jeg skal oppdatere jeg vetdu, gleder meg selv til å se hvordan hun blir som voksen så :D

• Like 1