GermanShepherd Skrevet 25. August 2013 Rapporter Share Skrevet 25. August 2013 Heisann! Ville bare vise fram min lille valp som er blanding mellom boxer og siberian husky. Verdens mest vidunderlige valp, livsglad og meget lettlært! På bildene er hun 2-2,5mnd gammel! Noen andre her inne som har denne blandingen, morro å høre på hvordan deres blanding er og hvordan den så ut som valp og voksen. Gleder meg til hu her vokser opp og blir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 25. August 2013 Rapporter Share Skrevet 25. August 2013 Hei og velkommen hit! Det var en finurlig valp - et husky-øye og et boxer-øye! Men utrolig herlig, da, vil tro det er en livlig krabat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 25. August 2013 Rapporter Share Skrevet 25. August 2013 Hva skjedde med schæfervalpen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 25. August 2013 Rapporter Share Skrevet 25. August 2013 Velkommen hit! For en skjønn valp! Håper du oppdaterer oss med bilder, blir interessant å se hvordan hun vokser opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GermanShepherd Skrevet 26. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. August 2013 Hei og velkommen hit! Det var en finurlig valp - et husky-øye og et boxer-øye! Men utrolig herlig, da, vil tro det er en livlig krabat. Takkakk! Hun er egentlig en ganske rolig valp trodde kanskje hun skulle bli veldig livlig da hun har to livlige raser i seg. men hittil har det bare vært en fryd og hun sover stort sett hele tiden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GermanShepherd Skrevet 26. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. August 2013 Hva skjedde med schæfervalpen? Av personlige årsaker vil jeg helst ikke snakke om det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GermanShepherd Skrevet 26. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. August 2013 Velkommen hit! For en skjønn valp! Håper du oppdaterer oss med bilder, blir interessant å se hvordan hun vokser opp Hei, og takktakk Jaa, jeg skal oppdatere jeg vetdu, gleder meg selv til å se hvordan hun blir som voksen så 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts